12.8.15

Günah benim mi?

Bir şeye ne kadar zor ulaşırsan o kadar değerli oluyor gerçekten…

Bir kaç kez dinleyip facebook profilimde de paylaştığım Sevim Tuna’dan, günah benim mi? isimli şarkıyı, daha sonraki sair zamanlarda aklıma geldikçe dinlemek istedim ancak, önce sanatçının kim olduğunu hatırlayamadım.

Sonra tek tek Türk Hafif Müzik sanatçılarının müziklerinde aradım youtube.com’da. Bulamdım tabi. Google de sonuç vermeyince, facebookta tesadüfen 2013 yılandaki paylaşımlarımın içinde bulabildim.

Ancak bu sefer de video kaldırılmıştı. Sonra varbiraz.com adlı forum sitesinde albümün tamamına ulaştım, indirdim ve şimdi paylaştım.

Bu kez işi sıkı tutmak adına önlemlerimi almış bulunmaktayım.

Kabataş ilçesi, Gülbahçe Mahallemizin görüntüleri eşliğinde, Sevim Tuna'nın, Günah Benim mi? isimli eserini dinleyebilirsiniz... İyi dinlemeler…

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.