28 Eylül 2015

Cuper'in ardndan

Hector Cuper

Bu hayat böyledir dostum... hiç tökezlemeden başarı, başarılıysan da devamını beklerler... bir kez güvenirler, bir kez severler yada bir kez nefret ederler... sonrası yoktur... çünkü güven tek kullanımlıktır... varsada gerisi kuşkudur... bilmezlerki hiç kimse başkasını yargılayacak kadar suçsuz değildir başarısızlığın olduğu yerde...

Kazandığınızda, boğazları yırtılırcasına bağıranların, elleri kızarana dek alkışlayanların bu nevrotik dışa vurumları seni yanıltmasın... insanlar sadece kendilerini severler... içlerindeki sitresin ve öfkenin dışa vurumudur bu kontrolsüz sevgileri... kaybettiğinizde bırakın alkışlamayı, teselli aramayı, güle güle bile demek için uzanmaz sizi zirveye çıkanların elleri... gidenler yanlızdır... gidenler kırgındır ve vefadan yoksun insanlardan giderler...

Yazarını bilmiyorum ama, fanatikliğin, hayranlığın veya sevginin genel seyri hakkında söylenmiş aşağıdaki sözle sitemime son vermek istiyorum...

"İttifaklar Unutulur ve Parçalanır. Kaybedenlerin matemi tutulmaz, Kazananlar alkışlanır..."

Bu yazıyı, Süper Lig'de sıkıntılı haftalar geçiren ve son olarak da Trabzonspor'a yenilen Orduspor teknik direktörü Hector Cuper'in, istifa edip görevini bırakmasının ardından, orduspor taraftarının büyük coşkuyla karşıladığı hocayı, gidişinde hiç kimsenin uğurlamamasının ardından kaleme almıştım...
1 Ekim 2012


bir ekleme... 

bu yazıyı yayınladıktan sonra,Emrah'ın, baharda dost bilinmez şarkısının sözleri geldi aklıma... tam yerine denk geldi denilebilecek cinsten mısralar gerçekten... Sevgili Emrah'ı da burada anmış olalım...

İçin için kan ağlarken
Yüreğime taş basarken
Dost aradım bulamadım
Heryanımda dostlar varken

Ne gariptir şu insanlar
sen yüceysen çoktur dostlar
Hele düşte gör halini
ayrı düşer bütün yollar

Baharda dost dost bilinmez
Her gülende gerçek gülmez
Dar günümde nerde dostlar
Çağırdım da kimse gelmez

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın...