26.9.15

Kaynartaş

Mehmet Naci Öztürk ve Babası / Kızım Miray

Kaynartaş Beldesi;  Ünye’den 39 km içeride küçük ve şirin bir belde. İkizce ilçesine bağlı. Kabataş’a oranla daha yüksek bir rakkıma sahip. Bitki örtüsü daha yoğun ve arazi ise daha geniş. Bu bereketli topraklarda yok yok.

2005-2010 Tarihleri arasında Kabataş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde Şoför Kadrosunda çalıştıktan sonra 2010 yılında Çaybaşı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne atanan Mehmet Naci Öztürk’ün davetlisi olarak gittiğim Kaynartaş’ta yediğim içtiğim benim oldu… Gördüklerimi ise anlatıyorum ;)

Galeriye gitmek için tıklayın.

Bizi Kaynartaş beldesine davet eden ve gösterdiği misafirperverlik nedeniyle Mehmet Naci Öztürk abiye teşekkür ediyorum. Nazik daveti sayesinde farklı bir ortamda güzel iki gün geçirdik...

Eyl 26, 2010

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.