3.9.15

Sadri Alışık Film Replikleri

sadri alışık-film replikleri

“Hayat demek ölümü beklemek demektir. Az çok hepimiz denizi, yıldızları, ağaçları, işte falanları, filanları göreceğiz. Bir çok şeyin tadına bakacağız sonra da ister istemez gidiyorum elveda şarkısını söyleyeceğiz. Öyle ise gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun.."



Gelin hepiniz gelin be, ıssız bir ada da gibiyim, çok bi tek başıma gibiyim. Deniz ananın güzel çocukları, siz bile birken çarçabuk iki oluverdiniz. Benimkisi balık tutmak değil zaten. Yalnız kalmamak davasına buralardayım..”



“Gene yutulduk. Gene meteliğe atıcak kurşunumuz bile kalmadı. Nalan'ında kalbini kırdık boş yere dilimizin belasını ağlattık.. Yoksa.. Yoksa ben kötü bi'adam mıyım? Yav, dininize imanınıza söyleyin be, ben..”



“Yahu deli olma be nalan, iki laf ettik diye harcama bizi anam. Yalan mı söyledik, dövdük mü, sövdük mü, eteğini mi kirlettik. Ulan ne dalgadır anlamadım be..”



“Yine herşey tepetaklak. Yine patladı frenler rampada. Yine yutulduk. Üstüne bir de unutulduk. Bunlar yetmezmiş gibi kayboldukta. Yitirdik nice güzellikleri..”



yoksa yoksa ben kötü bir adam mıyım? yaağ dininize imanınıza söyleyin be... ben... yapma etme Kazım yaşlanıyorsun. Gücün kalmıyor. bak bozuk çalıyorsun. Eskiyi unut sokul insanlara sevdir kendini bir gayret et be. Yapamam, yapamam. Alay ettiremem kendimle. Ardımdan teneke çaldıramam geçmiş ola artık.



Sadri alışık-film replikleri
O böyle kolalı ütülü bir adam istiyor ben de akşam vakitleri meyhaneleri seviyorum. Deniz kıyısında sandalda balık kızartanları seviyorum. Sarhoşladım mı şarkı söylemeyi, bayram yerlerinde cambaz seyretmeye bayılıyorum. İstasyonlarda sırtüstü yatıp trenleri dinliyorum...'



Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.