15.9.15

Ustalar ve Çıraklar | Kararsız Sevgili

bergen, rojin, gülden karaböcek

Bu sabah uyanınca Çaytv de Melodisi tanıdık, söyleyeni yabancı bir şarkı çalıyordu. 

"Kararsız Sevgili" isimli bu şarkıyı tam hatırlamamakla birlikte 1988 yılında Bergen'in Acıların kadını albümünden severek dinlemiştim. Hala ara ara dinlemekten keyif alıyorum.

Çaytv'de bu şarkıyı söyleyen kişinin Rojin olduğunu netten öğrendim. Bir şarkı ancak bu kadar lakayıt ve pejmurde okunabilirdi. Enstrümanların ve Rojinin performansı ibretlik vesikası.

Oldum olası eski hit şarkıların, kendi yurumcusu da dahil, yeniden düzenlenerek okunmasına karşı çıkmışımdır. 

Bu hatayı maalesef babalar diye tabir ettiğimiz Arabesk müziğin duayenleri Orhan Gencebay, Ferdi Tayfur, Hüseyin Altın, Hakkı Bulut ve en son emrah yaptı. Keşke yapmasalardı.

Hiç bir şarkımı yeniden düzenleyip okumayacağım diye açıklama yapan Nazan ÖNCEL'i bu kararından ötürü takdir ediyorum.

Zamanında, zamanın şartlarında, zamının trend enstrümanları kullanılarak yapılan  ve o zamandaki duyguları dile getiren şarıkları bırakın kendi özgünlüğünde kalsın.Yeniden cilalayıp, ısıtıp tekrar yorumlayanları acizlik içerisinde görüyorum.

Şarkının Sözleri

Ya sev ya sevme beni 
ikisinden bir yol seç 
Ya gel bana ya çek git 
Ya bu sevdadan vazgeç 

Önce ümit verirsin 
Sonrada terk edersin 
Seni bulamıyorum
Kimbilir sen nerdesin 

Kalbime gir mi dedim 
 Senden aşk mı bekledim 
Senin gibi kararsız 
Ben ömrümde görmedim

Çok denedik olmadı 
Çaresi bulunmadı 
Bu bizim aşkımızın 
Artık tadı kalmadı

Kararsız sevgili şarkısını İki usta ve bir çıraktan dinleyelim...

Bergenden

BERGEN "Kararsız Sevgili"
Kararsız SevgiliSöz, Müzik: Ercan Ertok,Düzenleme: Burhan Bayar1986 – “Acıların Kadını” albümünden…Ya sev ya sevme beni,İkisinden bir yol seç…Ya gel bana ya çek git,Ya bu sevdadan vazgeç!Önce ümit verirsin,Sonrada terk edersin,Seni bulamıyorum,Kimbilir sen nerdesin?(Belli değil nerdesin?)Kalbime gir mi dedim?Senden aşk mı bekledim?Senin gibi kararsız,Ben ömrümde görmedim..!Ya sev ya sevme beni,İkisinden bir yol seç…Ya gel bana ya çek git,Ya bu sevdadan vazgeç!Çok denedik olmadı,Çaresi bulunmadı,Bu bizim aşkımızınArtık tadı kalmadı…Önce ümit verirsin,Sonrada terk edersin,Seni bulamıyorum,Kimbilir sen nerdesin?(Belli değil nerdesin?)Kalbime gir mi dedim?Senden aşk mı bekledim?Senin gibi kararsız,Ben ömrümde görmedim..!Ya sev ya sevme beni,İkisinden bir yol seç…Ya gel bana ya çek git,Ya bu sevdadan vazgeç!Klip: Garip ÖZDEL (24.06.2009)
Posted by BERGEN HAYRANLARI on 15 Haziran 2010 Salı
Gülden Karaböcek
 http://www.muzikkutum.com/dyIoFUWBkyk/kararsiz-sevgili-gulden-karabocek-dinle.htm

Rojin

http://www.dailymotion.com/video/x5mbk3_rojin-kararsiz-sevgili_music

6.01.2010

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.