8.10.15

ihtiyar adam

İhtiyar Adam, Shal filmi
İhtiyar adam

ihtiyar adam'ı izlerken yaşımdan utandım diyebilirim... uzun süredir uzun soluklu bir sinema filmi izlememiştim...

iyi bir film bulup izleyeyim diye araştırma yaparken, ihtiyar adam'ın tanıtımıyla karşılaştım... kazak filmi olması sebebiyle, film bir şansı hakediyordu... ne de olsa benim atalarımın coğrafyasında çekilmiş sinama filmi...

filmin Türkçe dublajını bulamamıştım ancak Türkçe alt yazılı olanına razı olup izledim...

film aynı zaman da, izlediğim ilk alt yazılı film olma özelliğini taşıyor...

Filme gelecek olursak; uzun uzadıya filmi anlatmayacağım... genel hatlarıyla bende uyandırdığı izlenimleri hızlıca paylaşayım istiyorum...

- başta doğallığa hayran olmamak mümkün değil
- torunuyla arasında geçen diyaloglar çok hoş
- ihtiyarın futbola olan ilgisi ve sevgisi görülesi
- ihtiyarın işindeki ustalığı ve mücadele azmi ayakta alkışlanacak türden
- torununun kaybolan dedesini aramasındaki kararlılığı takdirlik...
- komşuluğun hala ölmediğini görmekten müsterih oldum...
- vs...

Ayrıca filmin afişi, filmin konusunu yansıtan nitelikte, çok başarılı buldum...


Ezcümle; film için rahatlıkla zamanınızı feda edebilirsiniz... ben çok beğendim... sizi arama zahmetinden kurtarmak için de rahat bir şekilde izleyebileceğiniz linki paylaşıyorum... iyi seyirler... kalın sağlıcakla...

Filmi izlemek için tıklayınız

Filmin alıntı künyesi


İhtiyar Adam – Shal – The Old Man filmi, 7.3/10 puan alarak 2012 yapımı olan filmin başrollerini Erbulat Toguzakov üstlendiği filmin konusu ise Ernest Hemingway’in “Old Man And the Sea / İhtiyar Adam ve Deniz” adlı romanından uyarlanan bir hayatta kalma öyküsü… Ancak hikaye bu sefer denizde değil Kazak steplerinde hayat buluyor!

Ermek Tursunov’un Kazak kimliği temalı üçlemesinin “Kelin” adlı filminden sonra çektiği ikinci bölümü olan “Shal”, bizi Kazak steplerinde bir hayatta kalma öyksüyle buluşturuyor. Film aynı zamanda “Oscar 2014 Yabancı Dilde En İyi Film Kategorisi” dalında Kazakistan’ı temsil etmişti.

İhtiyar Adam – Shal – The Old Man izle, İhtiyar Adam – Shal – The Old Man online izle, İhtiyar Adam – Shal – The Old Man Tek Parça, İhtiyar Adam – Shal – The Old Man Türkçe Dublaj izle

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.