9.12.16

Şans

4 Yapraklı Yonca

Bir anne atasözü der ki; kim kaybetmiş te biz bulalım oğul....

Bir akrabam der ki; " fahır, ben oğdum demiş de, şeytan, Allâh Allâh ben nerdeymişim acaba " demiş...

yine bir Atasözümüz şöyle der; " bedava peynir fare kapanında bulunur"...


ez cümle;
bu yıl ki çekilişin kazananı benim... çünkü paramı muhafaza ettim... yani bilet almadım... talihin bir suçu yok bunda... :|

Bir de Cenap Şahabbettin'e kulak verelim " En çok bolluk getiren yağmur, alınteridir.! "

Durmak yok, helalinden kazanıp gönül rahatlığıyla harcayabilmek için çalşımaya devam... :|


Şansla ilgili realiteyi, Thomas Jefferson'un şu sözü ziyadesiyle izah etmektedir; "Şansa çok inanırım ve daha sıkı çalıştığımda daha şanslı olduğumu görürüm."

Azminiz bol olsun...

Kalın sağlıcakla...


 01 Ocak 2014

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.