19.11.15

Arif Dayı

Eceli mahallemizin yaşayan efsanesi Ozan Arif Keskin, bahçeme dikmem için bir elma fidanı hediye etmişti... Muhabbetine değer veririm... Kabataş'a geldiğinde, zamanı varsa mutlaka yanıma uğrar... ben de elimden geldiğince vakit ayırır ve dinlerim onu. Biliyorum bu onun hoşuna gidiyor...

Arif dayının verdiği fidanı kurumadan toprakla buluşturmak için bahçeye gitmek üzere dışarıya çıktığım esnada bir arkadaşımın arabasına denk geldim ve bindim... fidanı dikeceğim bahçeye gelince durmasını söyledim ve indim. Yardım istemediğim halde, arabasını müsait bir alana park ederek yanıma geldi ve rahatsız olduğunu söylemesine rağmen, fidanı dikmeme yardım etti sağolsun... Elma fidanını toprakla buluşturup işimizi bitirdikten sonra, teşekkür edip direnmeme rağmen aldığı noktaya geri bıraktı...

Ne kadar mahcup ve mutlu oldum bilemezsiniz... Arkadaşımın bu sıcak ilgisi ve güzel davranaşından sonra, eğer bir gün aracım olursa, bu mutlu anımı hatırlayıp, benzer davranışlar sergileme noktasında kendime söz verdim...

19 Kasım 2013

Ozan Arif Keskin ile 24/01/2009 tarihinde yaptığımız bir söyleşi...


Ozan Arif Keskinden inciler
Eceli mahallesinden Ozan Arif Keskinden inciler 24/01/2009
Posted by Ahmet Aşkın Küçükkaya on 1 Şubat 2009 Pazar


Yine Ozan Arif Keskin'in bir görevliye serzenişi...:| 

Kırmızı kravatını boğazına taktın...
Bana 2 seneden beri hor baktın...

Benim Kalbimi yıktın...
Burnunu bulduğun yere dıktın...

Birde az gelmiş gibi kaşlarını yıktın...


Arif dayıdan duyduğum güzel bir atasözümüz...


Tavşan tepse Allâha havale ediyor "
kalın sağlıcakla...

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.