28.4.16

Farkında mısınız?


Photoshop + hdr ile üzerinde oynadığım mahallemden bir manzara ve günlük hayatta da kullandığım bir slogan :|

Artık paylaşmanın da mutluluk vermediğinin farkında mısınız bilmiyorum... belkide sadece bana özgü bir ruh halidir bu...

benim paylaşım hayatım programlarla başladı... kod.gen.tr isimli excel ve vba konularında paylaşım yaptığım bir sitem vardı. O site benim için zirveydi. 10.000'in üzerinde üyemiz ve çok güzide yöneticilerimizle aynı ortamda sorulara çözüm üretiyor, örnek dosyalar hazırlıyor ve insanlardan hayır duaları alıyorduk.

Sonrasında kabatashaber.com domainli, ilçemizden haberlerin yer aldığı bir site kurdum ve uzun zamandır bu haber sitesinde içerik üretmeye gayret ettim... Halen yayında olan sitenin akibeti de belli değil... büyük ihtimalle yenileme döneminde yayın hayatına son verebilirim..

Daha sonra facebook girdi hayatımıza... başlarda, bolca çocukluğumdan ve gençliğimden kalma şarkılar paylaşıyordum... fotoğraf hep oldu hayatımda... fotoğraf makinalarından önce kara kalemle resimler çizer enerjimi kağıtlara aktarırdım... sonrasında bilge sözler, edebi yazılar, belgeseller ve makaleler paylaşıp durdum... fotoğraf hep vardı hayatımda...

Şimdi ise yavaş yavaş yorulduk ve paylaşmaktan kaçınır olduk galiba... bilmiyorum, belki de nevi şahsıma münhasır bir bedbinliktir bu durum... :|

kalın sağlıcakla...
28 Nisan 2013

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.