15.4.16

Olgun Candan

Olgun Candan

İsmiyle  müsemma abimiz olgun candan... Yalı cami (aziziye) cemaatinin yakinen  tanıdığı bir sima kendisi...

    + ne zaman emekli olacağını  soruyorum  kendisine...

    - Ben sigortadan emekliyim zaten diyor...

    + peki hala neden  koşturup kendini yoruyorsun?

    -Takılıyorum öyle, yaz gelince yaylaya  çıkıyorum diyor...

Çambaşı Yaylası'nda güzel bir yayla evi var... sosyal  medya kullanıyor. Facebook profil sayfasındaki yayla evinin fotoğrafını  gösteriyor... beni de misafir  olarak davet ediyor sağolsun...

nazik daveti karşısında duygulanıyor ve kendisine teşekkür edip perşembe  yaylamıza davet ediyorum... O da perşembe yaylasını merak ettiğini  söylüyor...

+ Facebook'ta arkadaş olarak ekleyebilir miyim? diye soruyorum...

-  Ekleyebilirsin dedikten sonra kendisine arkadaşlık teklifi gönderdim... diğer çay  siparişlerini taşırken arada yine konuşuyoruz diyor ki; senin  Arkadaşlık daveti henüz bana ulaşmadı... Ben de Teknik bir aksaklık  olabileceğini ya da internetinin olmayabileceğini söylüyorum... aramızda çok samimi bir diyalog gelişiyor...

kendisi güler  yüzlü muhabbet bir insan zaten.. Vedalaşırken

+ fotoğradını  çekebilirmiyim? diye soruyorum...

- çekebilirsin diyor...

beni kırmıyor ve  cep telefonumun kamerasına gülümseyerek poz veriyor..

Hülasa; yorgun elleriyle getirdiği çaylar kadar sıcak, olgun ve candan  abisi...

 Ara sıra bakıyorum faceye...

hala arkadaşlık teklifiniz  bekliyor yazıyor...




Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.