3.4.16

Sevda Yelleri

şarkının ismi bile o kadar naif ki; "sevda yelleri"... şarkının giriş müziği, muhteşem bir müzik ziyafetine hazır olmamızı salık veriyor... " susmadan yürekten kopan feryadım" derken, içimizdeki feryadı alıp kendi güzel sesiyle demledikten sonra, bizim adımıza vefasızlarımıza duyuruyor gibi hissediyoruz...

Bu şarkı öyle kayıtsız kalınarak, tepki vermeden ve gayri ihtiyari dinleyebileceğimiz bir şarkı değil... Yüreğimizden yakalayıp, noktasına, durağına ve nakaratına kadar bizi sarıp içine çeken bir şaheser...

tabi olarak bu şarkı hakkında yazdıklarım, arabesk severler için kabul edilebilir bir açıklamadır... :|

Kalın sağlıcaklar...


Susmadan yürekten kopan feryadım
Duyururmu sana bilmem bir gün sesimi
Yollara dalarken kara gözlerim
Getirir mi rüzgar son nefesimi

Başında yok ise sevda yelleri
Nereden bilirsin çektiklerimi
Yanıldım şaştımda bir aşık oldum
Kıskandı zalim felek sevdiklerimi

Bilseydim bu kadar zor olduğunu
İstemezdim böyle aşkın mutluluğunu
Ben kendi dünyamda yaşar giderdim
Senin gibi duygusuza hiç kapılmazdım

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.