9.5.16

Site Tanıtım, Kişisel Blog, Ayaydın Fidan


Ayayadın Fidan diye bir kişisel blog sayfasıyla tanışmıştım geçtiğimiz yıllarda... Bu buloğun içeriğinde, Mustafa Ayaydın'ın kendi evinin üzerinde yetiştirdiği saksı meyvelerini tanıtımı ve  pazarlaması yapılıyor. Mustafa Ayaydın Samsun/Çarşambalı emekli bir abimiz.. Bir sürü meyve çeşidini saksılarda yetiştirmeyi başarmış kendisi... Başlarda hobi olarak  başladığı bu işin pazarlamasını yapmaya başlamış...

Bir dönem o meyvelerden bir tanesini (özellikle incir)  almak için kendisini telefonla arayıp fiyat aldım ve bir ara sipariş vereceğimi söyledim...

Gel zaman git zaman ben hala saksı meyevelerinden bir tane bile sipariş edebilmiş değilim.... Sebebine gelince, saksıları koyabileceğim müsait alanımın olmaması...

Ben hala Mustafa beyin blogunda, youtube ve facebook sayfalarında paylaştığı saksı fidanlarını seyretmekten öteye geçememiş durumdayım... Umarım hevesim kırılmadan bir şeyler yaparım bu konuda...

Geçenlerde Kabataş'ta bir abinin saksıda dut ağacı yetiştirdiğini daha doğrusu yetişkin bir dut dalını kesip kökleme yaptığını ve küçücük dalda dutların yetiştiğini görünce acaba ben de bu yöntemle çeşitli meyve ağaçlarını saksıda yetiştirebilir miyim? diye düşünmeye başladım...

Hayırlısı bakalım... Bu işe teşebbüs edersem sizinle burada paylaşırım...

Mustafa Ayaydın abinin kişisel bloğuna şu adresten ulaşabilirsiniz...

Kalın sağlıcakla

09/05/2016

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.