17.5.16

Mimleme


Aslında web teknolojileri ve webmasterliğe aşina biriyim... Uzun zamandır bu sektöre ilgimi alakamı ve zamanımı vermiş durumdayım... Sanırım ben işin görsel tarafıyla ilgilendim daha fazla... işlevselliği, içeriği ve geliri hep ikinci planda tuttum... bu sebepten olacak ki tanıtım konusunda trend bir konu olan mimleme olayına yabancıyım...

 Takip ettiğim bir kaç blog sitesi var... bunlardan bir tanesi olan usluer.net bloğunda mimleme ile ilgili bir konu geçmişti... mimleme nedir? konusunda araştırma yaparken karşılaştığım renklitirtil bloğunda anlatılan mimleme makalesi sayesinde, konuyla ilgili biraz fikir sahibi oldum... İlk Mimimi de renklitırtıl sitesine vermek istedim haliyle... şimdi sıra, sitenin bloggerleri ile irtibata geçip kendilerini mimlediğimi haber vermeye geldi...

Mim anladığım kadarıyla facedeki etiketlemeyle benzer bir uygulama... ancak bloglarda durum biraz farklı... mimlediğin kişiye ayrıca bilgi vermek gerekiyormuş... Artık ne gerekiyorsa yapacağız...:| çünkü beğenerek takip ettiğim blogların sahipleriyle, istemeleri halinde tanışmak ve blogdaş olmak güzel olur...

" Mimleme olayını sen tam olarak anlayamamışsın arkadaşım " diyen bir içses var sanki içimde :|

İlerleyen zamanlarda, takip ettiğim bloglarla ilgili ayrı bir makale yayınlamayı düşünüyorum...

Ayrıca bloğumu mimlemek isterseniz, lütfen iletişim sayfasından benimle irtibata geçiniz... 

Sanırım bir de soru soruluyormuş...

Severek takip ettiğiniz 3 blog ismi ve takip etmenizi sağlayan özelleğini yazar mısınz? :|

Kalın sağılacakla...

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.