5.6.16

Hicabi



Cumartesi akşamları ekranlarımıza gelen kertenkele isimli diziyi kendim izlemiyorum ancak izlememeleri yönünde defalarca tavsiyede bulunduğum çocuklarım izliyorlar maalesef… ben de gözlemci veli sıftıyla kenardan takip ediyorum...

Diziyle ilgili görüşlerime gelecek olursam; Türk dizilerinde bir aydınlanma başladı sanki… Dizinin en sevilen karekteri Hicabi, caminin mimberine çıkıp, ciddi ciddi hutbe okuyor… cemaatle birlikte ekran başındaki izleyiciler de pür dikkat hicabinin hutbesini  dinliyor…

sonra cami dışında kendisini bekleyen çocuklara dini sorular yöneltip, cevaplarını alıyor Hicabi… böylece ekran başındaki çoçuklarımız da dini bilgilerini tazelemiş oluyorlar… Dikkat ettim de, cübbesi, sarığı, pak yüzü ve arkafondaki kapitone pano ile  ekranlarımıza yakışıyor  Hicabi...

dizinin ilk yayınlanmaya başladığı sıralarda, kertenkele karekterini oynayan oyuncu, sahte hoca roluyle dinimize karşı istihzalı bir yaklaşım sergiliyor, hicabinin sorularına da lakayıt cevaplar veriyordu… meczuplaştırıp alay konusu yaptıkları gerçek imamı ise şuursuzca bağırtıp imamlarımızı itibarsızlaştırmaya çalışıyorlardı...

" Zor oyunu bozar " demiş atalarımız… şimdilik dizinin dini kısımlarıyla ilgili görüşlerim olumlu yönde… umarım bundan sonra tüm dizilere, dinimizin ve milli değerlerimizin korunması noktasında subliminal mesajlar verilmesi zorunluluğu getirilir…

Kalın sağlıcakla...

05/06/2016

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.