19.10.16

Bu Yol


Bu yol nereye çıkar usta
Bu sevda nereye gider
Bilinmez türküler söylemekten usandım
Sancılı doğumlara uyandım her sabah.

Her gece kar yağdı saçlarıma
Aklarım buz beyazı ve soğuk
Yüreğim ateşsiz kaldı be usta
Gözlerim ışıksız, gecelerim dilsiz kaldı.

Umutsuz bekleyiş aç çocuk gibidir
Hiç dinmez isyanı usta hiç dinmez
Perdeler sımsıkı kapalı ve siyah rengi
Gece mi gündüz mü bilinmez.

Ben ki Anka kuşunun sırtında bir iskeletim
Uçmaya biletim yok be usta
Tutunamam bulutlardan düşmekteyim
Yarım yamalak bir hayatı
Şimdi akbabalarla bölüşmekteyim...

Latif Şimşek

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.