6.4.17

Kamuran Akkor ve Tarık Gürcan Lp

tarık gürcan
Önce, kanun taksiminin aks-i sadâsı dolduruyor kulaklarımı... Ardından ruhuma sirayet eden bir tınıyla coşuyor içimdeki kuşlar, çiçekler böcekler... Sanki perşembe yaylasına çıkmışcasına oksijenle doluyor ciğerlerim, gevşiyorum bildiğin...Gönül kanunumu taksim ederken rehabilite seansındaymışım gibi hafifliyorum, içim pır pır  bir serçe misali... Bülbül olup şakıyorum, 10 parmağımdan serin kaynak suları dökülüyor kağıtlara şırıl şırıl...

Kanun taksiminin sonlarına doğru tok bir ses tafsilat veriyor, şarkının muhteviyatı hakkında...   Hacı Fâik Bey, hicaz şarkı...

Ateş-i sûzân-ı firkat yaktı cism ü cânımı. Bir harâb-âbâde döndürdü dil-i vîrânımı. Neyle teskin eyleyim bu dîde-i giryânımı. Çünki aldırdım elimden sevgili cânânımı. Ağla çeşmim ağla durma gitti elden nazlı yâr. Çağla ey eşk-i terim çağla misâl-i cüy(i) bâr... 

Bu naif sözlere ses olan Tarık Gürcan'a saygım bir kat daha artıyor ve hayırla yad ediyorum... Bu ne güzel bir ses, ne kadar düzgün bir Türkçe, bu nasıl bir içtenlik ve bu nasıl bir sunumdur diyerek hayranlık boyutuna geçiyorum...

Komuran Akkor'un sanatı hakkındaki düşüncelerimi umumiyetle paylaşıyorum zaten... Bu haz sürsün istiyorum bitmesin... Acaba diyorum bunun bir serisi olabilir mi yoksa tek şarkılık bir birliktelikmi Kamuran Akkor ve Tarık Gürcan Birlikteliği...

Youtube'ye soruyorum yok... google'ye baş vuruyorum o bir link veriyor... bakıyorum ki bu 12 şarkılık bir Lp... Coşuyorum ve başlıyorum iştiyakla tecessüsümü gidermek üzere diğer şarkıları aramaya...

Arapgirlisaffet isimli youtube kanalında şarkıların tamamına ulaştığımda yaşadığım sevinci kayıt altına almak üzere, müzik listesi oluşturuyor ve bu içeriği giriyorum ardından... Sitayişin en güzelini hakeden bu iki güzide ismin albümündeki şarkıları keyifle dinlemeniz için, liste şeklinde ve link olarak aşağıda paylaşıyorum... İyi dinlemeler...

Kalın sağlıcakla...

Kamuran Akkor ve Tarık Gürcan Lp Listesi




Kamuran Akkor ve Tarık Gürcan Lp'deki şarkıların youtube adresleri


Şimdi Hatırda mıdır Âşık-ı Nâlân Acaba   
Bir Gamlı Hazânın Seherinde
Meftunun Oldum Ey Vechi Ahsen   
Suy-i Kağıthanede Mecnün Misâl
Yine Bir Sızı Var İçimde Akşam Oldu Diye
Deli Gönlü Bir Dilbere Bağladım
Hayal-i Yâre Değme Girye Dursun
Ben Seni Sevdim Seveli Kaynayıp Coştum
Ateş-i Suzan-ı Firkat Yaktı Cism-ü Canımı
Bende Hicran Yarasından da Derin Bir Yara Var
Beni De Alın Ne Olur Koynunuza Hatıralar
Aman Canâ Beni Şâdet

Kamuran Akkor ve Tarık Gürcan Lp'ye ait görseller






Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.