14 Mayıs 2017

Anneler Gününüz Kutlu olsun

Maziden Bir Kare - Annem ve Ben
Anneler günü ile ilgili söylenecek çok şey var... Onlara olan sevgimizi, onların bizler için yaptığı fedakalığı ve bize kendilerini adamışlığını izaha kalkışacak kelimeler yetersiz kalır... Annelerimizi ziyaret edip, hatırlarını sorup, küçük hediyeler sunarak hayır dualarını alabiliyormuyuz... Asıl önemli mesele bu... Gerçi onlar için hiç bir şey yapmasak, hayırsız bir evlat olsak bile, yine de onlar bizim için dillerinden hayır ve selamet dualarını eksik etmeyeceklerdir... Ne mutlu evlendikten sonra bile değişmeyip, onların yanında olduğunu gösterebilen ve "el kızı seni benden aldı be oğlum"  dedirtmeden iletişimini sürdürebilen vefalı evelatlara... :|

Anneler günü geldiğinde, bu günle ile ilgili klişelerim var benim...


Anneler için söylenmiş ve her anneler gününde aklıma gelerek umumiyetle paylaşıtığım güzel sözlerim var
örneğin;  

  • Hiçbir süs ve makyaj bir kadını, analık sevgisi kadar güzelliştiremez. Emile Brachvogel
  • Kadınlar zayıftır... Ama anneler güçlüdür... ~ victor hugo
  • Anneler çocuklarının bazen ellerinden ama daima kalplerinden tutarlar... ~ anonim
  • Kötü anne yoktur, hayatta olmayan anne vardır ~ anonim... 
  • (Annesi hayatta olanlara mevlam uzun ömürler ihsan eyler inşallah... Annesi vefat etmiş ollanlara mevladan rahmet diliyorum... )

Anneler Günü şarkım var mesela;  Fatih Kısaparmak, Annem


hastayım öksürüyorum
ciğerlerim parça parça
nasıl tütüyor gözümde
elinle yaptığın çorba
ya sen olaydın yanımda
ya da bir tas sıcak çorba
annem annem canım annem

gelip ellerini tutsam
yine dizinde uyutsan
kollarınla sarsan beni
büyüdüğümü unutsam
annem annem melek annem

ne olursun kalk gel annem
bana ninni söyle annem
oturupta başucuma
saçlarımı okşa annem
ellerini öpüyorum
hasret kaldım sana annem

gözüme uyku girmedi
 saat sabahın altısı
yüreğimde bir sıkıntı
bu hasretin bunaltısı
gözlerimdeki bu hayal
evimizin karaltısı
annem annem canım annem
sanırım ki sen gelmişsin
başucuma eğilmişsin
uzatırım ellerimi
meğer gerçek değilmişsin
annem annem melek annem  


Varlığımızı borçlu olduğumuz annelerimiz; sevginin şefkatin sabrın eşsiz timsalleri ve yaratılanların en merhametlisidir. Dünyadaki bütün anneler kıymetlidir. Tüm annelerin günü kutlu olsun...
kişisel blog,takip et

Yorum Gönder

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın...