4.6.17

Büyü büyü taa tavana çık


Eskiden büyükler tarafından, çocukların elindeki oyuncak veya güzel yiyecekler istenir, hayın (cimri) olup olmadığı sınanır, eğer elindekini verirse alınır, büyü büyü ta tavana çık denir ve çocuklara geri iade edilirdi...

Biraz önce daha iki yaşındaki  çocuğun (yiğit emir) elindeki çikolatanın birini istedim verdi, teşekkür ettim ve ambalajını açarak yedim... Yaşasın kötülük... :)

imtihana gerek yok... net olmak lazım... verilen malın geri iade edilmeyeceğini öğrensin yavrucak... :|

Dedesinin (zühtü) bakkalı var zaten oradan tekrar alabilir...  Bana verdiği bir çikolatanın onun için sorun teşkil edeceğini düşünmüyorum :|

Haziran 2014

kalın sağlıcakla...

kişisel blog,takip et

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.