7.3.18

Eflatun


Bir Çiçeğe Bakınca

Bir çiçeğe bakınca sadece bir çiçek görürsünüz... Oysa bir çiçeği görünce; her bir yaprağının ne kadar da narin olduğunu, özünde başka başka çiçekler barındırdığını, kainat içinde ne kadar küçük ama ne kadar özenle yaratılmış muhteşem bir zerre olduğunu düşünürseniz gözlerinizi bu güzellikten alamazsınız... Çiçeği koklamak en son aklınıza gelir, o da gelirse.. Çok değerli zamanınızı onu özümsemeye ayırdığınızda, bir çiçekte bir hikaye, bir insan bulursunuz... Solup kuruyup gitmeden, mevsimi geçmeden önce yolunuzdaki çiçekleri görün... Görünce bakın, Bakın ve aslını görün, Koklamasanız da olur.. O'na yaradılırken verilen değeri farkedin yeter...

Kısa Kısa...

  • Çevrem flora bakımından çok zengin bitki örtüsüyle kaplı ancak bu bitkilerin çoğunun isimlerini bilmiyorum... 
  • Örneğin altta paylaştığım çiçeğin ismi çuha... Bu ismi ilçemde bilen kişi sayısı çok az... Diğer bir ismi de eflatun diye biliyorum ancak bundan da emin değilim...
  •  Aşağıda paylaştığım çuha çiçekleriyle ilgili giriş metni için üstteki alıntı yazıyı paylaştım ancak aramalarım sonucunda yazarını bulamadım...
  • Bu fotoğraflar geçtiğimiz yıllardan ancak baharın gelmesiyle fındık bahçelerimizin içerisinde yeni sezonunun çuhalarını da fotoğraflayıp mart ayı fotoğraf galerisi şeklinde paylaşırız artık...

Facebook profilimde paylaştığım çuha fotoğraflarını derleyerek siz değerli ziyaretçilerime sundum... Kabul buyurmaz mısınız? iyi seyirler...






 

 
 
 
 
 



kişisel blog,takip et
[full-width]
  1. Kabul buyurmazmiyiz efendim bayildik harikalar masallah barekallah..en sevdigim renktir eflatun ayrica cokkkta severim ben cuha ciceklerini...koyde buyumus bir vatandas olarak en buyuk hayalim bir gun yine bir sevimli koy bulup yerlesmek ve envayi cesit çicek bortu bocekle hemhal olarak yasamak.kopartmaya kiyamayanlardanim.birakalim esen ruzgara inat asilce sallasinlar baslarini ahenkle dans etsin o her biri ayri tasarim olan sanateseri yapraklar dallar.
    Ben izlemeye doyamadim cokk tesekkurler gozlerimize bayram ettirdiginiz icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabul buyurdunuz için mutlu oldum... kelimelerle özleminizdeki yaşamın resmini çizmişsiniz... Hz. Osman; "Allah nasip etmeyeceği şeyi hayal ettirmezmiş" Umarım hayaliniz bir gün nasibiniz olur... Hayırlısı... Sevgiyle kalın...

      Sil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.