10.11.23

Sıkılma Günlükleri

Her şey aynı şeyi fısıldıyor... Devam et ve tekrar etmekten sıkılma... Oysa ruhumun derinliklerinden gelen tazyik, rutinler bizim prangalarımız, rutinler bizim paranoyamız demekte.

Canım sıkıldığı anlarda, vakit geçirmek üzere başkalarının yanına gidip boş lakırdılar etmek te sıkılmaya dahil. Bu denli fasılasız sıkılmak, ancak tahsille mümkün olur.

Aynı kafada olmayan kişilerle sohbet ruha acı veren bir azaptır. Farsça bir deyiş

Başkalarının arkasından konuşmak ve onları yargılamak ne kadar da kolay. Bunun bir süreci olmalı. Acemiliği, ustalığı ve uzmanlığı olmalı... 
Dedikodu yapma konusundaki mahirliğimiz hangi kadim geleneğimizden bizlere miras kalmış olabilir ki?
   
Vücudumun kitap okumaya karşı geliştirdiği direnci, sıkılmaya karşı geliştirmemiş olması beni müşkül mevkide bırakıyor. Bilirsiniz, içinizde hep bi işe yaramıyorum, fiziki ve manevi olarak hayatı ıskalıyorum tahakkümü altında eziliyoruz.

Bahçede fındık budaması yaparken müzik dinlemek daha keyifli oluyor. Grundig Jam bt hoparlörümde sahne alan musuki şinaslar, Fındık budamaya yardımcı olmasalar bile adeta arkadaş gibi eşlik ediyor. 
Yine böyle bir günde, Spotifayda çalan bir teganni nazar-ı dikkatimi celbetti. Ferdi Tayfur'dan daha önce dinlemediğim bir eseri keşfettim sevinciyle çalma listeme bakınca, Durmuş Çiğdem olduğunu gördüm. 
Yeter Çektiğim isimli bu eseri dinlerken, Sesin, yorumun ve hissiyatın, Ferdi Tayfur'a benzediği konusunda bana hak vereceğinizi düşünmekteyim. 

Kişisel bloğumun sevdiğim huyu, niteliksiz de olsa, sadece içerik oluşturmak için bir şeyler karalamam gerektiği konusunda beni teşvik etmesidir. Bir şeyler yaz ne olacak... Ben seni, tüm saçmalıklarına hamilik edecek kadar seviyorum diye fısıldamasına mukavemet gösteremiyorum. İyi ki varsın hususi bloğum! 

Bu arada, kişisel blog anahtar kelimesini yandex arama motorunda arattırdığımda, nacizane ahmetaskin.blogspot.com ilk sırada çıkmakta. Hususi bloğumu ziyaret ederek bizleri yandexte bir numaraya taşıyan blogdaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum.

Şunu de belirtmeden geçersem, biraz sonra belirteceğim şeyin beni delirtme diye çıkışına muhatap olma tehlikesine maruz kalmaktan korkarım. İyi ki yazma konusunda ilham aldığım iyi kişisel bloglar var diyerek bir kişisel şeyler konusunu daha teşyi edelim.

Kalın sağlıcakla! [favorite]


kişisel blog,takip et
  1. :) Belki fındık budaması yaparken sesli kitap dinlemeyi denersiniz bir sonraki seferde kim bilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fındık budaması yaparken sesli kitap dinlemişliğim var fakat gereken dikkati veremediğimi anlayınca ısrar etmedim. :) Kıymetli yorumunuz için teşekkürler...

      Sil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.