1.5.14

Doğadaki insan

TRT HABER kanalında, saat 21:00 kuşağında yayınlanan programların tamamını sevmekle birlikte, Serdar Kılıç'ın hazırlayıp sunduğu Devrim Karabatak'ın yönettiği, görüntü yönetmenliğini Murathan Varol'un üstlendiği "Doğadaki insan" programını daha bi çok seviyorum.

Serdak Kılıç'ın programlarını izlemeden önce doğayla iç içe yaşayan bir insan olduğumu sanırdım. Doğadaki insanı izlerken, Çevremde yetişen onlarca bitkinin adını ve faydalarını bilmeden, sadece içinde olmanın verdiği saf huzurla, etkileşimsiz bir şekilde yaşadığımı anladım.

Giriş gelişme ve sonuç olarak değerlendirdiğimizde, gerçekten izlemeye değer bir program olduğu, su götürmez bir gerçek...

45 dakika ekranlarda kalan programın sonunda, ışık hızıyla başlayıp bitti hissine kapılıyorum. Belki daha uzun olsa aynı keyfi alamayabiliriz.

Doğadan uzak yaşayanlar ve doğayla iç içe olanlar, doğadaki insan programını izlerken benzer duygularla, sanki programın geçtiği mekanlara ışınlanıyormuşuz hissiyle, güzel anlar yaşıyoruz.

Yeni bölümlerini izlemek için sabırsızlandığım tek program dersem mübalağa etmiş olmam...

Doğanın kucuğında, tabiat anayla ilgili hislerini şiir gibi bir anlatımla ve samimi duygularla izah edebilen Serdar Kılıç'ın, kadim bir dostum olmasını ve ara sıra da olsa doğa gezilerine birlikte çıkmayı çok istemişimdir...

Programı izlerken;  Serdar Tuncer'i izlemek başlı başına bir kültür mektebinde eğitim görmeyle müsavi... Eğer doğayı seviyorsak, onun dilini öğrenmemiz lazım geldiğini, bitkilerin özelliklerini, hangilerinin yenilebilir, hangilerinin zehirli olduğunu ve doğaya zarar vermeden huzur alıp verme adına, bu işin eğitimini veren kaynaklara kanalize olmamız gerektiğini düşünüyorum...

2014 | Sağlıcakla Kalın


Doğadaki insan, serdar kılıç
Serdar Kılıç/ Doğadaki İnsan

Doğadaki insan, serdar kılıç
Serdar Kılıç/ Doğadaki İnsan

Serdar Kılıç/ Doğadaki İnsan

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.