14.9.15

Biliyor musun Günlüğüm

Kitap, çay, sohbet ve kişisel blog


Biliyormusun günlüğüm? Benimiki de soru işte... nerden bileceksin... söylemek istediğim; kendimle ilgili tespitlerim ve gözlemlerimle ilgili bazı şeyler işte...

mesella... aynada kendime daha kısa süreli ve daha çok irdeleyerek bakıyorum... son zamanlarda saçlarımda sıklaşan aklar, bir kıymık misali kanatır oldu ruhumu, acıtıyor işte bilemezsin...

hal böyleyken, ozan Hilmi Şahballı'nın "beyazlık başımın süsüdür benim" dizeleriyle teselli ediyorum mahsun gönlümü...

 fotoğraf çektirmeyi sevdiğimi bilirsin... yine seviyorum tabi ama, çıktıları istediğim gibi olmuyor artık... bir hayli kilo aldım... nedense, diyet veya spor yapmaya zaman ayırmak istemiyor canım... en kötüsü de " ne gereği var, daha önce yaptın zayıfladın sonrasında yine aldın " diyor hain bir yanım... eskisi gibi azimli olmadığımı görmek ve iyi gürünmediğimi hissetmek geriyor beni...

duyuyorum duyuyorum... "artık yaşlanıyorsun oğlum" dediğini... tabi haklısın, " dost acıyı tatlı söyleyebilendir " zor olsada kabulleniyorum yavaş yavaş, bu ve buna benzer neşe törpüsü iğneli sözleri... olsun be günlüğüm... sağlık olsun ne diyelim..

 hem yaşın ne önemi var ki! önemli olan yaşamın kaliteli olması değil mi?

2013 Beni boş ver... sen yaşa...

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.