11 Eylül 2015

En çok baharı seviyorum


hep bu bahar havalarından dem vururum boş zamanlarımda...
anladım ki en çok baharı ve son(baharı) saviyorum...

baharı;
doğayı süslediğinden, canlandırdığı için tabiatı, uyandırdığı için insanları, ötüştürüp cıvıldaştırdığı için kuşları, esen ılık meltem rüzgarlarıyla açtırdığı için mis kokulu gülleri, aşk falları için sunduğu papatyaları, kışın henüz bitmesiyle eriyen kar sularından oluşan küçük dereciklerin akarken çıkardığı melodik seslerle, kulaklarımıza yaşama sevincini fısıldattığı için,

sonbaharı ise;
yoğunlukları-yorgunlukları bitirdiği için, hasatları harman ettirdiği, yaza veda ederken ağaçların yapraklarını rengarenk boyayarak, doğal bir görsel şölene ev sahipliği yaptığı, son bahara özgü meyveleri sunduğu, özellikle en sevdiğim incir meyvesini ve siyah üzümü bu mevsimde ikram ettiği için seviyorum...

yine öyle güzel bir son bahar günündeyim... bu gün yine en sevdiğim şeyi yani köyüme gidip, bizlere ikram edilen organik meyvelerden tadıp, haftanın yüklediği sitresten, negatif elektrikten ve monotonluktan kutrulmak istiyorum

Galiba huzuru, sessizliği, dinginliği ve serinliği sevdiğimden olsa gerek, bu kadar çok seviyorum yaşadığım şehri ve bize sunduğu bu serin bahar mevsimlerini...

8 Eylül 2012

Yorum Gönder

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın...