11.9.15

En çok baharı seviyorum

Sonbahar | Kuzköy Ormanı

Ben hep bu bahar havalarından dem vururum boş zamanlarımda... anladım ki en çok baharı ve son(baharı) seviyorum...

Baharı;

Süslediği için doğayı, canlandırdığı için tabiatı, miskinliğinden uyandırdığı için insanları, cıvıldaşıp öttürdüğü için cümle kuşları, ılık esen meltem rüzgarlarıyla hayat üflediği için envai çeşit güllerin ruhuna, kışın henüz bitmesiyle eriyen kar sularından oluşan küçük dereciklerin akarken çıkardıkları melodik şırıltılarıyla, kulaklarımıza yaşama sevinci fısıldadığı için,

Sonbaharı;

Yoğunlukları-yorgunlukları bitirip dingin günlere ulaştırdığı için, hasatları harman ettirdiği, yaza veda ederken ağaçların yapraklarını rengarenk boyayarak, doğal bir görsel şölene ev sahipliği yaptığı, sonbahara özgü meyveleri sunduğu, özellikle en sevdiğim incir meyvesini ve siyah üzümü bu mevsimde ikram ettiği için seviyorum...

Yine öyle güzel bir sonbahar günündeyim... bu gün yine en sevdiğim ve en mutevazı aktivitelerimden birini gerçekleştirmek üzere yollara revan olacağım... Yani köyüme gidip, yüce rabbimimin lütfu organik meyvelerden tadıp, haftanın yüklediği stresten, negatif elektrikten ve monotonluktan kutrulmak istiyorum...

Galiba huzuru, sessizliği, dinginliği ve serinliği sevdiğimden olsa gerek, bu kadar çok seviyorum yaşadığım şehri ve bize sunduğu bu serin bahar mevsimlerini...

8 Eylül 2012

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.