16.9.15

Maç Notlarım [ Avrupadaki Türk Kartalı ]

Mesut Özil

Mesut Özil’in performansıyla gurur duydum. Türklerin Avrupadaki tek gururu…

Volkan’dan utandım; Böylesine basit bir hatanın dünyada örneği yok. Ve Volkan’ın yaptığı ilk benzer hata değil. O hatayı; kabataş’ta halı saha maçında biz yapsak, bir daha halı saha maçına çağırmazlar…

Aradım: Türkiyenin Tek yıldızı Arda… Oda sahada yoktu… Yokluğunu çok aradık… Yeni yıldızlar şart

Kınadım: Mesut Özil’i kınayanları kınıyorum… Türk Asıllı Alman Oyuncu olarak anılıyor mu? Evet. Almanyada veya Avrupada oynayan diğer yıldızları bulup, Milli Takımımıza monte edebiliyor muyuz? Hayır… Türk Milli Takımında oynasa Real Madrid’e gidebilir miydi?. Hayır. Bizi Avrupada en iyi şekilde temsil ediyor mu? Bence evet… Alkışlamanız gerekmez mi?

Yorumlarıyla maçın heyecanını baltalayan Rıdvan Dilmen‘in yorumlarını da çok abartılı buluyorum. Eyvah Eyvah diyor gol yiyoruz… Spikerden fazla konuşan bir yorumcu. Kendi ruh halini izleyenlere zerk edip maçın heyecanını baltalıyor... Bu düşüncem yendiğimiz maçlarda yaptığı yorumları içinde geçerli.

Nacizane Tavsiyem; Türk Milli Takımı taktik veya sisteme göre oynayınca başarılı olamıyor… Bu takımı yüreğiyle oynatacak… içimizdeki milli birlik ruhunu, vatan millet sakarya coşkusuyla harmanlayıp, yenilmez armada bir imparatorluğun devamı ve kazanma geleneğine sahip bir ülke olduğumuz bilincini aşılayacak Türk Teknik Direktörlere ihtiyacımız var...

Maçın Skor Tahmini: Ben böyle olacağını tahmin etmiştim bayağılığına düşmek istemem ancak; maçın ilk on dakikasını izledikten sonra birlikte maç izlediğim oğlum Alihanla; maçın 3-0 biteceği yönündeki tahmini paylaşmıştım. Haklı çıkmış olmak istemezdim ancak; gidaşata göre oluşan sezgilerimin beni yanıltmadığını görmek karışık duygular yaşattı bana...


ekim2010

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.