29.10.15

Babaoğlu

Haşmet babaoğlu, sabah, köşe yazarı
Bu günkü pazar keyfimden bir kare...

Yol çalışmaları nedeniyle bu gün Kabataş'ta elektrikler kesikti. Hal böyle olunca vakit geçirebileceğim fazla seçenek kalmıyor bana.

Genelde dışarıya çıktığımda, mahallemiz insanlarının bulunduğu kahveye uğruyor, hasbihal ediyorum...

Bugün de öyle yaptım. Dumansız nezih bir kahvede, demli ve yarım şekerli çayımı yudumladım, sabah gazetesinin köşe yazılarını katık ederek...

Gazetedeki köşe yazılarının hemen hepsini okumuş olsam da bugün, özellikle Haşmet Babaoğlu'nun hayata ve insanlara dair köşe yazılarını okumak keyifliydi her zamanki gibi...

Çay hoşuma gittiyse, mutlaka 3 bardak içerim. Bugün de 3 bardak içerek bu geleneği sürdürdüm... Gazete ve çay, elektriksiz geçen bir günde, can sıkıntıma eşlik ettiler...

Haşmet Babaoğlu'nun bu günkü köşe yazısından bir kesit ;

"Haklılığından ve mantığından her zaman emin bir adam görürseniz, ondan sakının! Hatta uzağa kaçın! Çünkü büyük ihtimalle haklılık ve mantık adına vicdanını köreltmiştir. Söyleyin merhametin mantığı olur mu?"

Kalın sağlıcakla...
 18 Kasım 2012

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.