24.10.15

Slogan sözlerle antipatik olmak


Bir zamanlar, iddialı olduğum konulardaki öz güvenimi belirtmek için sarfettiğim slogan sözlerin lugatıma girmesini hiç istemezdim doğrusu... Çünkü bu sözleri kullandığımız anda, egosu yüksek bir insan olduğumuz mesajını vermiş oluyoruz karşımızdakilere... Enaniyet duygumuzun tavanlarda olduğunun resmini çiziyoruz çabucak... Antipatik bir insan damgası yemek istemiyorsak, iddialı slogan sözlerlerden uzak durmamız gerekiyor...

Espiri yollu bile olsa kullanılmasını tavsiye etmediğim ilk slogan sözümüz " Biz farklıyken herkes aynıydı, şimdi herkes farklı olmaya çalışırken biz yine aynız" dır.

İkincisi ise "Bizim rahat edemediğimiz yerde, hiç kimse istirahat edemez"

Konuyla ilgili derlediğim sözlere gelin birlikte bakalım;

Sözlerle ilgili en çok itibar ettiğim slogan ise ; *İstediğini söyleyen istemediğini işitir... dir...

- Mütevazi olun.Ben mükemmelligimi buna borçluyum |alıntı ツ

Ulaşılmaz olduğum söylentisi doğru değil. Sadece; 'çocukların ulaşamayacağı yere' koydum kendimi :| alıntı ツ

Dahilerin nesli yavaş yavaş tükeniyor! Ainstein öldü. Steve Jobs'u da geçtiğimiz aylarda kaybettik. Bende kendimi iyi hissetmiyorum |  alıntı ツ

Herkes aynıyken biz farklıydık... şimdi herkes farklı olmaya çalışırken bir yine aynıyız... | alıntı ツ

Hiç kimse mükemmel değildir... ben bile zaman zaman hatalar yapabiliyorum (bunun tam olarak böyle olduğundan emin değilim :| )

Kendini beğenmiş insanları severim.... Hiç kimsenin beğenmediği bir şeyi beğenmek ayrıcalıktır...| alıntı ツ

Benim olmanı istiyorum çünkü sen her şeyin en iyisine layıksın :) ツツツツツツ

kalın sağlıcakla...

15 Ocak 2011

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.