21.10.15

Sen Duymadın


Cem Karaca - Nil Burak
Çok gürültülü ve kalabalık bir müzik pazarının, bezgin dinleyicileriyiz. Yeni isimler ve yeni şarkılar konusunda piyasada bolluk var, ancak kalite yok. Şöyle gönlümüze kulağımıza hitap edecek sesler ve duygulara rastlayamıyoruz çoğunlukla.

Eskiden bilmediğimiz bir ezgi çalınsa kulağımıza, durup aklımıza not alır sonra o sesin sahibinin kasetini alır, çevirip çevirip dinlerdik. Şimdi ise durum değişti. Bir kaç kez dinledikten sonra alabiliyoruz o hazzı.

Sonuç olarak, bu gün yine, “işte bu” dediğim güzel bir eseri sizlerle paylaşmak istiyorum. Geçen haftalarda yine aynı sanatçıya ait bir eseri paylaşmıştım.

Bu hafta, iki güzide sanatçımızın seslendirdiği aynı eseri yani “Sen duymadın” isimli şarkıyı sizlerle buluşturmak istiyorum. Nil Burak ve Cem Karaca‘nın kalitesi konusunda yazmaya kalkarsam bunun altında kalırım sanırım. Herkesin çok iyi bildiği ve sevdiği topluma maal olmuş kişileri anlatmak için yazılacak her cümle kifayetsiz kalır.

Severek dinlediğiniz bu sanatçılarımızın eserlerini, tozlu raflardan alıp yeniden hatırlatabiliriz sadece. Bizim tam olarak yapabileceğimiz bu.



Sen Duymadın (Söz)

Seker ezdim sana
Bal süzdüm
Yüregimden mısra çektim
Şiir düzdüm
Bir fısıltıya hapsettim
İçimin tüm çığlıklarını
Gel dedim

Bir yer duydu
Bir gök duydu
Su duydu
Sen duymadin

Vazoya çiçek koydum
Mum yaktım
Işıkları söndürüp
Resmine baktım
Gözlerine esir ettim
Tepeden tırnağımı
Al dedim

Bir yer duydu
Bir gök duydu
Su duydu
Sen duymadın
eeeeee

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.