29.11.15

Yolculuk...


Yolcumu uğurlarken, özlemiş olmalıyım ki otobüsün içine girip yolcu koltuğuna oturdum ve yolcu moduna gireyim dedim...

Yüklerin atılmasını beklerken (bu uzun bir süre alıyor) içerideki yaşlı iki insanın kendi aralarındaki sohbete kulak verdim... Birisi önde diğeri ise beş altı koltuk arkada... öndeki sesleniyor;

- kola içermisin,

- yok sağol

bir iki dakika sonra

- halley ye al...

- yok sağol daha yeni yemek yedim...

Bir müddet sonra;

- Muz yiyonmu

- yok valla yemiyom sağol

Böyle bir güzellik var mı?... yolculuk esnasında insanlar biraz daha hassaslaşıyorlar ve paylaşımcı oluyorlar sanırım... bir araya gelip yolculuk edebilmenin güzelliğini yaşayıp paylaşmaya olan özlemlerini gideriyorlar sanki...

Bir başka konuşma;

- İstanbula patetesmi götürüyon...

-evet, istanbulda beyaz patetes yok... bu çok güzel...

Bu açıklamayla da, insanlarımızın damak zevrklerine ne kadar düşkün olduklarını anlıyoruz...

Eskiden gofret ve zeytin götürüyorlardı...  Allah'tan bu alışkanlıklarından vazgeçtiler...

Hayırlı yolculuklar... :|

Konumuzun ruhuna uygun güzel bir şarkıyla veda edelim efendim...

Kalın sağlıcakla...

29 Kasım 2012


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.