3.12.15

Eylülde ben

Çay ve fındık iyi gider
Eylül'de ben...

Bu gün tatil... Eylül güneşi en güzel yüzüyle üstümüzde seyir halinde...

Ağustos ayındaki yakıcılığından bir nebze uzaklaşmış durumda...



Tabiat, küçük değişiklikler göstererek sonbahara hazırlık yapıyor... ağaç yaprakları, hazan rengine çalan tonlarda, solgun görüneceklerine aldırmadan, mensubu olduğu alana doyumsuz görsel şölen sunmanın heyecanı içerisindeler...

İlkbahardan başlayıp, yaz ayı sonuna kadar süren zorlu mücadelelerinin mükafatı dingin günler yaşayacağımız aylara girdik...

Bu mevsimin serin güneşi nezaretinde, siyah üzümlere, elmalara, mısıra ve mevsime özgü diğer nimetlere doyabileceğimiz günlerdeyiz...

Hulâsa; bu sonbahar; kendime yeni uğraşlarım için tecrube edineceğim bir bahar olacak... Örneğin fındık dibi kazmak ve fındık bahçelemek ve su birikintisi olan alanlara küçük kanallar açmak gibi...

Daha önceleri ücreti mukabilinde yaptırdığım bu işleri, düşüncelerimin yaşıma paralel bir şekilde mutasyona uğramış olması sebeyle olsa gerek, kendim yapabileceğimi düşünüyorum şimdi... Tabi fotoğraf makinamın her zaman yanımda olması koşuluyla... :|

Okumak, Seyahat etmek, fotoğraf çekmek ve yazmak kadar, çalışmanın da bana huzur verdiğini tecrube etmiş olmam mutluluk verici... Ancak; bu aynı zamanda kemale ermiş yaş eşiğine adım attığımın resmidir... :|

Şimdi fotoğraf makinamı, orağımı, fındık dibi çapalamak için aldığım kazmamı ve kafi miktarda azığımı yanıma alarak, hareketli bir yaşama merhaba demenin, toprakla iç içe olmanın vaktidir... :|

Kalın sağlıcakla...
ilk yayınlanma
7 Eylül 2013

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.