29.11.16

25Kasım | Böbrek Taşlarım2


25 kasım 2016 Cuma gün, Fatsa Avrasya Meditec Hastanesinde, saat 12.30 da taş kırdırmaya girdim... 45 dakika süreyle, mesaneden (idrar yolundan) girip taşlarımı lazerle kırıp stend takıldı...

Belimden verilen narkozla kısmi uyuşturma ( lokal anestezi ) yapıldı... Belimden yediğim iğne operasyonun en sancılı kısmıydı...

Doktorum Yüksel Şahin, şarkılar türküler eşliğinde ameliyata başladı... Rahat ve kendine güvenen tavırları beni de operasyona motive etti...

Doktor şahin'in, böbreğimin kanalına yuvarlanan kocaman taşı lazer ışınlarıyla darmadağın edişini, trajikomik bir şekilde, sağımdaki ekrandan canlı canlı izledim ...

Ameliyattan sonra servise çıkardılar beni... Bir süre sonra midemde biriken narkozu,  hafif yan dönerek atmaya çalışmak çok fenaydı...

Ameliyattan 7 saat sonra çorbamı getirdiler... narkozun etkisi tam olarak geçmeden bir şey yedirip içirmiyorlar...

Taş kırdırma ameliyatı 990.00 TL + bir gecelik yatak odası tutarı için 150.00 TL olmak üzere totalde 1.140.00 TL. Ücret üzerinden yapılan %20 oranındaki tenzilat sonucunda 890 TL.  ödeme yaptım...

26 kasım 2016 Cumartesi günü saat 10.00' da taburcu oldum...

Kalın Sağlıcakla

28 Kasım 2016

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.