25.2.17

Böbrek Taşlarım: Gilaburu Bitkisi

Kar altında kalan güller misali güneşe hasret kaldığımı, güneşli güzel bir havayla, tatil gününde rastlaşınca daha iyi anladım... Madem hava güzel, o halde bir hareket olsun diyerek komşu ilçemiz Aybastıya gittim bu gün... Hem gezeyim hem de böbrek taşlarını düşürdüğünü duyduğum gilaburu isimli bir bitkinin suyundan alayım istedim...

Gilaburu böbrek taşlarını eritiyor ve böbrekten atılmasını kolaylaştırıyor diye söylemişti bir ahbabım... Madem böbreğim taş üretiyor, doğal yöntemlerle düşürmenin yolunu aramakla mükellefim... Çünkü Ameliyat süreci bir hayli meşakkatli ve masraflı bir süreç... Sporun yanında destekleyici ürün olarak gilaburu nektarını içip sonucunu buradan paylaşacağım inşallah...

Tecrubelerimi benim gibi bu rahatsızlıktan muzdarip insanlarımızla paylaşıp fayda sağlayabilirsem ne mutlu bana... Aynı şekilde sizlerden de tecrubelerinizi benimle paylaşmanızı istirham ediyorum... Nektar Aktarlarda satılan bir ürün ve 1000 ml. 15 TL ye satılıyor... 

Ayrıca çevremizde böbrek taşlarına iyi geldiğini duyduğum kaynak suları da mevcut. Bir tanesi Kabataş ilçemize bağlı Alankent Mahallemizde, bir tanesi de Komşu İlçemiz Çatalpınar'da olmak üzere iki etkili su bulunmakta... buralara da sair zamanlarda gidip su almayı düşünüyorum... Gelişmeleri yine buradan sizlerle paylaşacağım inşallah...

Kalın sağlıcakla... 25/02/2017

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.