27.4.17

Site Tanıtım, Kişisel Blog, Usluer

usluer.net
Site Tanıtım, Kişisel Blog, Usluer... usluer.net, benim kişisel blog tutmama vesile olan ve zengin içeriğe sahip intizamlı bir kişisel blog sitesi.

Farenjit ağrılarından mustarip birisi olarak, usluer.net'de gördüğüm bir sağlık haberi nazar-ı dikkatimi celpetmişti... Haberin İçeriğini okuduğumda, soğuk algınlığı ve boğaz ağrılarına iyi geldiğinden bahisle, ilacın ismini de yazarak tavsiye etmişti. Bu öneri üzerine o ilacı epeyce bir süre kullandım...

Sonra, soğuk algınlığına iyi geldiği için kullanmaya başladığım ilaçla ilgili bir haber okudum... Haberde; Gürcistan’a girerken yanında bu ilaçtan olan Türk Turistler, gürcü emniyet güçleri tarafından tutuklanıp hapse atıldıkları, bu ilacın doping (uyarıcı) maddesi içerdiği ve diğer organlara zarar verdiği bilgisi yazıyordu.

Bu habrer üzerine ilacı kullanmayı bıraktım ve kişisel blog sitesi usluer.net'deki ilgili içeriğin altına haberin muhteviyatını yorum olarak yazdım. Daha sonra yorumumun akibetine baktığımda kişisel blog usluer.net'in bu içeriği kaldırdığını gördüm... içeriğin kaldırılması, sitenin sorumlu bir yayıncılık ilkesine sahip olduğunun bir göstergesiydi.

İnsanın kişisel blog aracılığıyla kendi hayatında tatbik edip fayda gördüğü konularda paylaşım yapması gerçekten elzem bir davranış...

Ayrıca usluer.net  kişisel blog sitesinin sağ alt kısmında usta sanatçı merhum Kemal Sunal'ın bir flash videosu vardı ve fareyle videonun üzerine gidince; "Şimdi ben buraya niye çıktım? Niçin Çıktım? Nasıl çıktım? Bunu izaha gerek yok. Gördünüz yürüdüm çıktım. Çıkmamış da olabilirim. Çıkmışsam çıkmışımdır, çıkmamışsam çıkmamışımdır. Görünen köy uzakta değildir.Buraya çıktık da sonradan çıkmadık mı dedik? Bunlar birtakım uydurma laflardır. Sahi ya ben buraya neden çıktım. Kim çıkardı ulan beni buraya?!" film repliği canlanıyordu. Bu benim çok hoşuma gitmişti ve o dönemde yayında olan başka bir sitemde aynı uygulamayı eklemiştim.

Sitenin Sahibi İsmail Usluer, en son yaptığı paylaşımda, yoğun iş temposu nedeniyle içerik üretemediğini açıklamıştı. Buna rağmen usluer.net temasıyla, özenle kategorize edilmiş konuları ve temiz içerikleriyle, kişisel blog alanında insanlara ilham olmaya ve ziyaretçilerini ağırlamaya devam ediyor... Umarız İsmail bey, usluer.net'te içerik üretecek zamanı ve ilhamı yeniden bulur.

Kişisel blog siteleri içerisinde, sık kullanılanlara ilk eklediğim blog olma özelliğine sahip olan usluer.net'e bundan sonraki yayın hayatında başarılar diliyorum...

Kişel Blog tutan veya web sitesi olan herkesin, henüz kesişmediyse bile bir gün mutlaka yolunun keşişeceği güzel bir kişisel blog sitesinin tanıtımını, dilim döndüğünce yapmaya çalıştım...

Yazdıklarımı okuma zahmetinde ve nezaketinde bulunduğunuz için hepinize teşekkür ediyorum. Kalın sağlıcakla

Tanıtımını Yaptığımız Kişisel Blog Sitesinin Adresi :usluer.net


  1. Tanıtım için çok teşekkür ederim. İnsanların hayatlarına dokunabilmek, onların kararlarında ön ayak olabilmek mutluluk verici bir şey.

    Yıllar yıllar önce blogumda bir Kemal Sunal vardı. Ben de Egonomik'ten Cüneyt Arkın'ı görerek eklemiştim Kemal Sunal'ı. Fakat değişen okuyucu alışkanlıkları ve sadelik anlayışı eskileri çöpe atmamı gerektirdi ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim ismail bey... hoş geldiniz... geriye dönüş yapmanız da benim için mutluluk verici oldu... :)

    Trend sadeliğe doğru hızla yol alıyor... Ben de sadelikten yanayım...

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.