7.5.17

Site Tanıtım, Kişisel Blog, egonomik.com

egonomik  
egonomik.com, kişisel blog alanında köklü geçmişe sahip, zengin içeriğle renkli bir kişisel blog sitesi. Renkli diyorum çünkü görsel olarak  göze hoş gelen temalar kullanıyor. Eski temasını da beğeniyordum fakat şu an yayında olan temasını, şu an yayında olmayan kabatashaber.com adresinde bir süre  kullanmıştım... Sitenin sahibi Caner beyi, ergonomik.com kişisel blog sitesinin temasını uzun süre değiştirmeden durabildiği için ayrıca tebrik ediyorum... Ben uzun süre aynı temayla yayında olamadım...

kişisel blog sitesi ergonomik.com'la tanışmamız şu şekilde oldu; photoshop'ta fotoğrafları toplu bir şekilde boyutlandırmanın yöntemlerini ararken, Photoshop ile toplu resim dönüştürme (Batch conversion) başlığı altındaki makaleyle, ayrıntılı bir şekilde çözüm üretilmiş olmasından dolayı sık kullanılanlara eklemiştim. Baştan söyledğim gibi teması özgündü ve göze hitap ediyordu... Önceki temada, fareyle etkileşimli çizgi film karekterli logosu vardı ve efsane olmuştu. Şu anki logousu da oldukça güzel tabi...

Sosyal medya hesaplarında da takip ettiğim egonomik.com'u kişisel blog sitesi gibi tanımlıyor olsam da, geniş yazar kadrosuyla kollektif bir siteye dönüştüğü gerçeğini göz ardı etmemek gerekiyor. Sitenin içerik üreticisi yazar kadrosunun yanı sıra, misafir yazarların da katılımıyla güncel konularda dopdolu içerikler üretiliyor olması, ziyaretçilerini ziyadesiyle memnun ediyor.

egonomik.com kişisel blog sitesinin bir diğer özelliği ise kemikleşmiş takipçilere sehip olması. Bunu, içeriklere yazılan yorumların zenginliğinden kolayca anlamak mümkün. Yorumlar konusundaki geri dönüşleri, Sitenin sahibi Caner bey'in doğallığı ve istikrarlı bir yayıncı olmasının yanı sıra, sorulara üretilen cevapların etkisini de göz ardı etmemek gerekiyor.

Parolalar olmadan, yüzünüz veya parmak izinizle, herhangi bir yerde oturum açmanıza, parolalarınızı otomatik olarak kaydedip sizin yerinize girdiği için uğraşmanıza gerek bırakmayan intel true key programını bilgisayarımdan kaldırmak için yaptığım araştırma sonucunda, kişisel blog sitesi ergonomik.com'da bu konuya çözüm üretildiğini gördüm.

intel true key programı faydalı bir program belki ama benim gibi dikkatsiz kullanıcıların isteği dışında, başka bir programa entegre olarak kurulan patolojik bir vaka olması nedeniyle, bu uygulamadan kurtarmak istiyorum ve bunun için ergonomik.com'da anlatılan adımlarlardan faydalanacağım yine...

çıkın gidin burdanAyrıca egonomik.com  kişisel blog sitesinin sağ alt kısmında Ünlü Aktor Cüneyt ARKIN'ın bir flash videosu
vardı ve fareyle videonun üzerine gidildiğinde; "Çıkın gidin burdan! Döverim seni! Hepinizi döverim ülean!" film repliği çalıyordu. Bu ziyaretçilerin oldukça hoşuna giden bir uygulama olmuştu.

Araştıran, bilgi ve tecrubelerini aynı konudan muzdakip insanlarla paylaşarak toplumsal fayda sağladığını düşündüğüm, samimi bulduğum ve sürekliliği olan kişisel blog sitelerinin tanıtımını yapmaya ve hikayelerini paylaşmaya çalışıyorum. Umarım doğallığıyla insanlara etki etmeyi başarabilen  kişisel blog sitelerinin sayısı çoğalır.

Yazdıklarımı okuma zahmetinde ve nezaketinde bulunduğunuz için hepinize teşekkür ediyorum. Kalın sağlıcakla

Tanıtımını Yaptığımız Kişisel Blog Sitesinin Adresi : egonomik.com


kişisel blog,takip et

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.