1.7.17

Blogger, Şablon Yükleme Sorunu, bX-agbcrs hatası

bX-agbcrs

Blogger, Şablon Yükleme Sorunu, bX-agbcrs hatası... Başlıkta ve hemen solda belirttiğim hata kodu nedeniyle buradaysanız, henüz çözüm üretememiş olduğum için hem kendim hem de sizin adınıza  üzgünüm...

Bir şeyle çok oynarsanız onu bozarsınız... Bu murphy yasalarında geçer... Severek kullandığım ve zaman zaman güncelleme yaptığım temamı artık günceleyemiyor olmak, temanın yeni sürümlerini yükleyemiyor olmak, bir kişisel blogcu için ne kadar can sıkıcı bir durumdur bilirsiniz...

24 Temmuz 2017 tarihine kadar hiç sorun yaşamadan yaptığım tema yüklemelerini ve düzenlemelerini bu tarihten sonra maalesef yapamıyorum... Bunun için çeşitli araştırmalar yaptım ancak bX-agbcrs hatasısın çözümüne yönelik bir çözüm henüz bulmuş değilim.

Olur da yolu bu makaleden geçen ve aynı sorundan muzdarip bir blogger arkadaşım, bulduğu çözüm yolunu benimle paylaşır umuduyla bu içeriği oluşturdum...

Flash flash flas...


29 Temmuz 2017 Saat 24:00 suları... Google Search Console webmasters tools/ bölümünde blogger sitelerimin listesini incelerken, en altta ahmetaskin.blogspot.com alan adıyla iki blog olduğunu fark ettim...

Daha önce farklı bir google hesabıma ait mail adresimle kullanıcı (sahip) eklemiştim... O hesabı kaldırdım ve (yedek almayı unutmayın ve doğru kullanıcıyı sildiğinizden emin olun.) heyecanla teme yükleme bölümüne geçip, daha önce yükleyemediğim temayı tekrar hatasız yüklediğimdeki sevincimi anlatamam...

Sağlıcakla kalın...

kişisel blog,takip et

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.