29 Haziran 2017

Takip Ettiğim Köşe Yazarları

Gazetelerin köşe yazılarını sıkılmadan okumak pek mümkün olmuyor... Umumiyetle siyaset ve ekonomi üzerine yazılarını neşreden yazarları okumuyorum... Zira Köşe Yazarları maaşını aldıkları gazetenin misyonuna aykırı, siyaset temalı yazı yazmaları düşünülemez...

Şiarım;Haklıyı bilmek, hakkı tanimaktan geçer...

Bunun yerine, mütemadiyen hayata ve insana dair yazılar yazan yazarların köşelerini okumayı tercihen seviyorum... Haşmet Babaoğlu ve İbrahim Tenekeci gibi insani değerleri köşesine taşıyan  yazarları takip ediyorum.  Özellikle #Haşmet Babaoğlu'nun pazar notlarının müdavimiyim... #İbrahim Tenekeci'yi yeni keşfettim sayılır ancak; yaşanılabilir bir dünya için insani ilişkileri tanzime yönelik çabaları nazar-ı dikkatimi celp ediyor...  Ayrıca yüreği güzel samimi bir insan ve içinin temizliği yazılarına yansıyor.

Bu iki sevdiğim köşe yazarlarının dışında, denk geldikçe Mehmet Barlas'ın köşe yazılarını okuyorum... Mehmet Barlas siyasi konularda yazıyor olsa da, Tecrubeli bir gazeteci ve saygın bir köşe yazarı profili olduğunu düşünüyorum...

Sağlıcakla kalın...

kişisel blog,takip et

Yorum Gönder

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın...