29.6.17

Takip Ettiğim Köşe Yazarları

Haşmet babaoğlu, İbrahim Tenekeci. kişisel blog, personal blog
Gazetelerin köşe yazılarının tamamını sıkılmadan okumak pek vaki değil... Umumiyetle siyaset ve ekonomi üzerine yazılarını neşreden yazarları okumuyorum... Zira Köşe Yazarları maaşını aldıkları gazetenin misyonuna mugayir, siyaset içerikli yazı yazmaları gayr-ı kabil...

Şiarım;Haklıyı bilmek, hakkı tanımaktan geçer...

Bunun yerine, mütemadiyen içtimai hayata ve insana dair yazılar yazan yazarların köşelerini okumayı tercihen seviyorum... Haşmet Babaoğlu ve İbrahim Tenekeci gibi insani değerleri köşesine taşıyan  yazarları takip ediyorum.  Özellikle #Haşmet Babaoğlu'nun pazar notlarının müdavimiyim... #İbrahim Tenekeci'yi yeni keşfettim sayılır ancak; yaşanılabilir bir dünya için insani ilişkileri tanzime yönelik çabaları nazar-ı dikkatimi celp ediyor...  Ayrıca yüreği güzel samimi bir insan ve içinin temizliği yazılarına yansıyor...

Bu iki sevdiğim köşe yazarlarının dışında, denk geldikçe Mehmet Barlas'ın köşe yazılarını okuyorum... Mehmet Barlas siyasi konularda yazıyor olsa da, güçlü bir kalem, tecrubeli bir gazeteci ve saygın bir köşe yazarı profili olduğunu düşünüyorum...

Sağlıcakla kalın...

kişisel blog,takip et

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.