11.9.18

Ordan Burdan Şurdan #9

Oruç Aruoba – De ki İşte


Yaşamın, tasarladıkların ile gerçekleştirebildiklerin
arasında gidip gelecek:
gerçekleştirebildiklerin
tasarladıklarından hep eksik;
tasarladıkların gerçekleştirebildiklerinden
hep fazla:
- Hep, hem eksik, hem fazla olacak yaşamın
– gerçekleri eksik, tasarıları fazla
Hep eksiklikler yaşayacaksın
– ve, hep, fazlalıklar…
Yaşamın bu olacak işte:
eksik
– fazla…

✓ Bu güzel Oruç Aruoba şiirle içeriğimize ilham olan mububa.com'a teşekkür ediyorum.

İşte Hristiyan YouTuber kızın Kur'an-ı Kerim'e basmayan kedilere tepkisi


Ünlü bir YouTuber olan genç kızın normal kitapların üstüne basan fakat Kur'an-ı Kerim'e basmayan kedilerin videosunu izlerken verdiği tepkiler sosyal medyada ilgi gördü. Katolik mezhebine bağlı bir Hristiyan olduğu belirtilen genç kızın izlediği karşısında oldukça ilginç tepkiler verdiği görülüyor.
✓ Kaynak: Sabah


Anne

Bırak kalsın masada ekmek testide su
Ayna puslu, pencere camı kirli
Bırak kalsın saçların dağınık, gözlerin uykulu.
Saksıdaki çiçek susuz, kedi yalını bekler bir köşede
Bırak kalsın meyve ağaçta, kırlangıç havada
Dama düşen ince bir yaz yağmuru...
Yoruldun artık, bütün gün didinip durdun
Toprak bile, gök bile, deniz bile bir yerde yorulur.
Bırak kalsın süpürge duvarda, sabun kovada
Anne, gel yanıma otur.

Ahmet Erhan

Kitaplara Kaçanlar Bloğunda denk geldiğim güzel bir Anne şiiri...

Milli Takım 

Şenol Güneş'ten sonra ilk kez keyif veren bir milli takım izliyoruz sahada... Bu keyif yenildiğimiz Rusya maçı için de geçerli... Saha dışında ve içinde egolarını koşturan bir milli takımdan, ayaklarıyla koşup yürekleriyle sonuca giden dinamik bir milli takıma kavuştuk... Milletimize hayırlı uğurlu olsun...

✓ Fındık Şarkılarım #3
  1. Milli takımımızı ben de tebrik ediyorum :)
    Youtuber kızın videosunu daha önce izlemiştim oldukça ilginç tepkiler veriyor..
    Ordan burdan şurdan olmuş ama güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youtuber kızın videosunun farklı versiyonları var... gerçekte tepkiyi dinlerin ibadete çağırma usulleriyle ilgiliymiş... ezana verdiği bir tepkiymiş... beğeninizi ifade etmeniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum...

      Sil
  2. Blogumdaki bir şiiri sizin bloğunuzda görmek mutlu etti beni. Teşekkürler. "Ordan burdan surdan" ı takibe devam.

    YanıtlaSil
  3. Yorumunuz ve takibiniz için ben teşekkür ediyorum... eksik olmayın... selamlar...

    YanıtlaSil
  4. tek yazıda farklı konulardan dem vurmak güzel ama araya giren videoya beklenmedik olduğu için gülmeden edemedim :)
    ilk ziyaretimdi, umarım daha sık uğrayacağım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tek yazıyla kısa ve farklı konulara değinmek mantığından bu seriye başlamıştım... Daha sık bekleriz tabiki... ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ediyorum...

      Sil
  5. Kesinlikle katılıyorum. 2008 ruhunun tekrar canlandığını hissettim. 10 yıl aradan sonra böyle bir milli takım izlemek büyük keyif verdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklın yolunun bir olduğunun göstergesi... kadın ve erkek futbolseverlerin aynı kanıda olduğunu görüyoruz... :) Katıldığınız için ve kıymetli yorumunuz için teşekkür ediyorum...

      Sil
  6. "De ki İşte"yi sanırım ikinci kez okuyorum ve yine ilkindeki kadar heyecanlanıyorum :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yorumda paylaşmıştım bu de ki işte'yi... dikkatiniz için tebrik ediyorum... Kıymetli yorumunuz için de teşekkür ediyorum... sevgilerle...

      Sil
  7. Milli takım ne yazık ki şu an için benim görmek istediğim milli takım değil. Bir nebze de olsa o milli ruhu yakaladık, kabul ediyorum. Fakat Lucescu yüzünden soğuk bakıyorum. Söyledikleriyle çelişen, saçma sapan açıklamalar yapan bir adam. Kendisinin sadece para için Türkiye'ye geldiğini de herkes bilir sanırım. Ülkemizde gelecek vaat eden o kadar çok teknik adam varken milli takımın başına tonlarca para verip yabancı bir hoca getirmeyi doğru bulmuyorum.

    Yazı formatı da gayet güzel olmuş. Haftalık olarak bu şekilde daha uzun yazabilirseniz okuması daha keyifli olacaktır diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Terim'den önceki teknik adam hiddink de tam bir felaketti... lucescu konusunda biraz iyimserim şöyle ki; ismi, futbolunun yanında cüce kalan ve milli takıma kök salmış bir çok ismi takımdan uzaklaştırma yürekliliğini gösterdiği için destekliyorum... Ancak konu milli olunca her şeyiyle bizim içimizden vücut bulacak bir takım olması konusunda size katılıyorum... İnşallah hiç kimsenin tesiri altında kalmadan kendi sistemini oynatan ve sadece saha içinde yüreğini ortaya koyan futbolcuları oynatan teknik adamlarımız çıkar ve bu takımı tıkır tıkır oynatır... :)

      Değerli yorumunuz, format konusundaki düşünceleriniz ve önerileriniz için çok teşekkür ediyorum...

      Sil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.