13.1.20

Devlet Hastanesi mi Özel mi?

Ünye Devlet Hastanesi / Tablo

Nasıl hareketli bir haftaydı geçtiğim hafta... Araçla seyahat ettim dört gün peş peşe... Bu benim gibi teenni bir adam için yorucu sayılabilecek hareketlilik...  Ben yoruldum hayat, sevindi sevdiklerim... Onların sevincini görmek dinlendirdi beni...
Bizi pişiren ıstıraptır, gezip görmek değil... Yakup Kadri Karaosmanoğlu

Griple Mücadele

Başka bir ilçeye hastahaneye gittim... Bir gece hastane koltuklarında sabahladım... Döşeğim rahattı zira bünyem zayıf... Filvaki üşütüp hastalandım... Dört gündür griple canhıraş bir mücadele içerisindeyim... Benim köşemde nane limon, sirke gargarası ve annemden bu yana sevmeye devam ettiğim tavuk yahnisi... Gribin Bir gün süreyle işgal ettiği sağlığımı, onların desteğiyle ikinci gün kurtarmayı başardım... Teşekkürler Nane Limonum, Elma Sirkem, tavuk çorbam...
Istırap ve acı çekme, geniş bir akla ve derin duygulara sahip insanlar için bir mecburiyettir. Dostoyevski

Özel Hastahane Gibi

tablo, estetik
Hastane büyük, salonları geniş, bekleme bölümleri konforlu, koridorlar sanat galerilerini aratmayan tablolarla süslenmiş... Odaları iki yataklı... Steril bir ortamda gönül rahatlığıyla hastamızı yatırıp refakatçimizi bırakabiliyoruz... Yemekler veriliyor, serumlar takılıyor, herkes elinden gelenin en iyisini yapıyor... Üstelik tebessümle hal hatır soruluyor... Daha ne olsun du...

Bizlere bu hizmetlere layık vatandaş olma vazifesi düşüyor... Siyasi anlamda miyarım,  insanlara değer verenler değerlidir... Hizmetlere layıktan kastım ise çalışmak... İşimizi en iyi şekilde yaparak çalışmak...
Vefa asaletten gelir... Aristoteles

Tahakküm ve İkna

Mesele estetik olunca, ergenler bastırılamaz bir tahakkümle  hücum ediyorlar ebeveynlerin üzerine... Bizi en hassas zamanımızda, hayır diyemeyeceğimiz bir anımızda ikna etmeyi başarıyorlar... Bizler de evlad-u iyalin lehine olacak her iyiliğe ezelden müheyya değil miyiz?...
Bu dünyadaki en mutsuz insanlar, başkalarının ne düşündüğünü takıntı haline getirenlerdir. Virginia Woolf


Uzun Lafın Kısası

Ünye Devlet Hastanesi'nde Ayhan Sönmez isminde bir estetik cerrah var... Kendisi mesaisine dikkatli, randevu saatlerine özenli, egodan nümayişten sıyrılmış iyi bir cerrah... Hülasa; Süreç ve sonuç olarak hem evladım hem de acz-ı beşer olarak ziyadesiyle  memnunum...

Sağlıcakla kalınız...

Mesele kulak estetiği efendim... 6 Ocak 2020 salı günü yatış, ameliyat ve hastanede 1 gece kalış... sonraki günün sekiz buçuğunda taburcu... 09 perşembe günü sargıların çıkarılması..

kişisel blog,takip et
  1. Geçmiş olsun. Tez zamanda sağlığınıza kavuşursunuz. Tüm ülke genelinde girip, üst solunum yolu hastalıkları çok fazla yaşanıyor maalesef günümüzde.
    Alıntılar çok anlamlı.
    Ünye Devlet hastanesi ve Ayhan Sönmez gibi doktorların, bu güzelliklerin dahada artması temennisiyle, tekrar geçmiş olsun diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel temennileriniz ve yorumunuz için çok teşekkür ediyorum... selamlar...

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. Devlet hastaneleri ve doktorları ile ilgili bunları duymak ne güzel.. Paylaşım için teşekkürler 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... Evet gerçekten duymak kadar yaşamak ve yazmak da güzel... Kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum...

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Açıkçası ben özel hastanelerden uzak durma taraftarıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devlet hastanesinde çalışan doktorların özel muayenehanelerinde, mesai saatleri içerisinde ücret karşılığı kaliteli hizmet verme dönemi nasıl minimuma inmişse inşallah özel hastanelerin de fahiş fiyatları bir an önce makul sevilere iner... istedikleri tahlillerin gerçekten tedavi amacına yönelik olduğu yönünde güvenimizi kazanırlar... Para odaklı hizmetten insan odaklı hizmete geçerler ki bu özelin mantığına mugayir... Bizler de bir zamanlar olduğu gibi özel hastanelerden de gönül rahatlığıyla hizmet almaya devam ederiz... Şu anki ücretlerle özele yaklaşmak mangal gibi bir ekonomi istiyor... :)

      Güzel temennileriniz ve kıymetli yorumunuz için teşekkür ediyorum... selamlar...

      Sil
  4. Hem size hem kızınıza geçmişler olsun sağlık çok önemli bir şey hem kendimiz hem çevremizdekiler için.
    Özel hastaneler pahalı oluyor maalesef, işini seven bir doktor bulmak hepsinden önemli bana göre:)

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.