2.1.20

Blogger mimi

kabataş ilçesi fotoğraf


Merhaba güzel dostlarım :)... Sevgili İnciden Notlar'ın başlattığı, Blogger Mimi başlıklı yeni bir mimle huzurlarınızda olmaktan mesudum. Blog dünyasını canlı tutacak bu tür etkinliklere imza attıkları ve nezaket gösterip bu acz-i beşeri de haberdar ettikleri için kendilerine çok teşekkür ediyorum. Umarım keyifle okuyacağınız bir mim yazısı olmuştur... Bu kısa ve yavan girizgahtan sonra mim sorularını cevaplamaya geçeyim müsadenizle...

1- Blog dünyasına nasıl adım attın hadi anlat bize?


çay, dere, doğa, kişisel blog, blogger mimi
İlçemle ilgili haberleri, fotoğrafları ve videoları paylaştığım, hostuna, domainine para harcadığım ve uzun soluklu bir yayın yaptığım web sitemi, sıkılmış olmanın verdiği yılgınlığın ardından kapatıp 2013 yılından buyana blogspot alan adıyla kişisel blog yayıncılığı yapmaya başladım...

İlk yayınımın başlığı; Yanıldığıma sevindim... 2013 yılında oluşturduğum içeriğin konusu yine insan ve ilişkiler üzerine...

2- Blogunu kısaca tanıt desem neler söylemek istersin?


Başlarda; bağ bahçe, kuşlar, çiçek böcek konularında yazıp görseller paylaştığım için kişisel bloğumun ismi YeşillenirimBlog oldu...

Sonra kitaplar girdi hayatıma... Okuduğum kitaplardan aldığım lezzetlerin aromaları kaybolmasın diye, bazen yorumlayarak bazen de spoilere kaçarak iktibaslar yaptım... (Umarım hakka girmiyoruzdur ve yaptığımız hayır ürküttüğümüz kurbağaya değiyordur..) Okuduğum kitapların çeterelerini tuttum... Okuduğum kitapların sayısı arttıkça motive oldum ve daha çok okumaya yöneldim... Acaba ben bu kitabı daha önce okumuş muydum ikileminde kalmamak için  okuduklarım listesi oluşturdum...

Bloğunu tanıt dediniz: Kendi halinde,  kişisel ruh elemlerimi neşrettiğim, övgülerime mazhar, yergilerime layık olan kitap yorumlarını, uygulama ve programları taşıdım nacizane içeriklerime... Haseten çay fotoğrafları ve çayla iyi giden şeyler konularında rituellerimi yazdım, küçük dağ evim saydığım ıssız bloğuma...

Sükûnun büyük kudretini anlamış, melankolik yaradılışlı, içinde müphem, karanlık bir hicranı barındıran, ruhu inzivaya meyilli, mahzun ruhlu bir adamın kahrını başka kim çekerdi... Hani insan içinden kaçan, mağaralara kapanıp çile dolduran dervişlerin tembelliği misali, çayımı içip melankolik anlar yaşadığım mütevazı sarayımdır, ıssız olsa da...

Siz kısaca tanıt demişsiniz fakat kişisel bloğuma duyduğum muhabbetten olsa gerek biraz uzattım... :)

 Blogger mimi,kabataş manzara, kişisel blog 

3- Yazarken olmazsa olmazların nelerdir?


Ya birine çok darılıp meyus olmam lazım ya da bir şeyden iyi ya da fena yönde etkilenmem gerekiyor... Kızgınlığımı yoğun kelimelerle anlatırken, beğenilerimi izah konusunda eksik kalıyorum... Kısacası bloğum yoğun duygulardan besleniyor diyebilirim...

4-Ne sıklıkta yayın giriyorsun?


İstatistikler konusunda hiç iyi değilimdir... Merak skalam düşüktür... O yüzden ne sıklıkta yayın girdiğimi ortalama olarak yazacak olursam bu ayda üç ya da dört içerik seviyelerindedir...

5-Değiştirme imkanın olsaydı Blogger da neyi değiştirirdin ?


Diğer popüler içerik sistemlerin işlevselliğine ve görselliğine yakın yönetici paneli yapardım... Başka da bir eksiklik göremiyorum... Tüm eksiklikleri yazarsam diğer içerik sistemleri için hostlara ve domainlere para ödemem icap eder... :)

manzara, köy, doğa, blogger mimi

6-Yazıların içinde en fayda sağlayan yazın ya da yazıların nelerdir?


Tüm insanlığa ışık tuttuğunu düşündüğüm ve güncelliği hiç kaybolmayacak konuda alıntıladığım, Tolstoy cevaplıyor, Müzik Ruhun Gıdası mı? Başlıklı içeriktir diyebilirim...

7-Senin sevdiğin blog türleri nelerdir?


Mübalağadan uzak, içeriklerin okunurluğuna (görsellik, font, yazı tipi, yazı tipi boyutu) önem verilen ve kişisel tecrübelerin paylaşıldığı blog türlerini seviyorum...

8- Blogunla ilgili içine sinmeyen ya da değiştirmek istediğin bir şeyler var mı?


Bloğumla ilgili içime sinmeyen konular; bana bağlı olan fakat benim dışımda gerçekleşen gelişmeler.... Örneğin ziyaretçi sayısı, googlenin sıralama algoritması yani arama sonuçlarında reklam verenlerin içeriklerinin üst sıralarda çıkması, istatistiklerin gerçeği yansıtmaması gibi konular açıkçası içime sinmiyor...

9-Blogunla ilgili hedefin nedir?


Çay, Blogger mimiLütfen kendini beğenmişlik olarak değerlendirmeyin fakat bloğumla ilgili hedeflediğim noktalara yakın seviyelerdeyim diyebilirim... Mim'in başlatıcısı İnci hanımın da dediği gibi: Bir neviden değerlendirecek olursam; bu da benim terapi kaynağım...

Evet bu kadardı, yazarken severek yazdığım bir mim oldu..Bu mimi bir çok blogger yaptı sanırım o nedenle isteyen herkes yapabilir. Zevkle okurum...

Dip not: “ Bir insanın zekâsı verdiği cevaplardan değil; soracağı sorulardan anlaşılır. ” - Albert Einstein

- Bilerek ya da farkında olmadan yazdığım ve size ego, nümayiş ve abartı olarak yansıyan cümlelerim varsa affola... İnsanın doğası ve genetik yapısı gibi bazı amiller karşıya iticilik olarak geçiyor ve bir çırpıda uzaklaşılabiliyor... Saygılar... sevgiler...
Yararlanılan Kaynaklar

kişisel blog,takip et
  1. Bence hiç mübalaga olmadan gayet samimi cevaplar vermişsiniz..Blogunuzu içerik olarak beğenerek okuyorum zaten.
    Blogumuzda ziyaretçi sayısı ıstatistik gibi konular bizim elimizde olmuyor maalesef..
    Şimdi en çok okunan Tolstoy ile ilgili yazınıza bakmaya gidiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakınlığınız ve desteğiniz için siz müteşekkirim... Sağolun... eksik olmayın... selamlar...

      Sil
  2. Hocam hiç sikilmadan okudum samimii cevaplarınız için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada olduğunuz ve kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum... selamlar...

      Sil
  3. Blog Sayfanız bayıldım ve ayrıca çok güzel bir içerik olmuş eliniz sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür edirim... yüreğinize sağlık... selamlar...

      Sil
  4. Verilen bilgiler için teşekkür ederiz, takipteyiz.

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.