28.2.20

Biliyor musun bloğum?

peygamber gülü, kişisel blog
Peygamber Gülü

Biliyor musun hususi bloğum? Benimki de soru işte... nerden bileceksin ki... söylemek istediğim; kendimle ilgili hissettiğim bir takım duygu değişimleri, fiziki tespitlerim ve gözlemlerimle ilgili bazı şeyler işte...

Örneğin... aynada kendime daha kısa süreli ve daha çok irdeleyerek bakıyorum mesela... son zamanlarda saçlarımda sıklaşan aklar, bir kıymık misali kanatır oldu ruhumu, acıtıyor işte bilemezsin... hal böyleyken, ozan Hilmi Şahballı'nın "beyazlık başımın süsüdür benim" dizeleriyle ferahlatmaya çalışıyorum biçare gönlümü...

fotoğraf çektirmeyi sevdiğimi bilirsin... yine seviyorum tabi ama, çıktıları istediğim gibi olmuyor artık... biraz kilo aldım... diyet veya spor yapmaya zaman ayırmak istemiyor canım... en kötüsü de "ne gereği var ki, daha önce yaptın zayıfladın sonrasında yine aldın" diyor hain bir yanım... eskisi kadar azimli olmadığımı bilmek ve iyi görünmediğime şahit olmak geriyor beni...

duyuyorum duyuyorum, çok şükür ki,  kulaklarım hala iyi... "artık yaşlanıyorsun oğlum" dediğini... tabi haklısın, " dost acıyı tatlı söyleyebilendir " zor olsada kabulleniyorum yavaş yavar, bu ve buna benzer neşe törpüsü sözleri...

olsun be güzelim... sağlık olsun ne yapalım... ayrı bir güzelliği var her yaşın... daha fazla ayrıntıya girmek isterdim ama yazmaya da üşenir oldu parmaklarım..

Müphem
meraklısına: noktalama işaretlerine ve yazım kurallarına tercihen uyulmamıştır...
@2015
  1. Peygamber gülünün kendisi çok güzelmiş, fotoğraf çekimi olarakta harika
    Yaşanmışlıklar arttikca bu yazdıklarınızı zaman zaman ben de yaşıyorum, sonra diyorum ki kendi kendime bir 20 yıl sonra da bu günlerini arayacaksın, iyisi mi takma kafana:)
    Sonra zorla spor yapmaya başlıyorum öyle yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafamdaki askıları tek tek söküp atacağım... Özgürlüğe koşacağım... :) Kıymetli yorumunuz için teşekkür ediyorum... Selamlar...

      Sil
  2. Şuracıkta hem sizin için hem de kendim için bir not bırakmama izin verdin..
    Bu günler çok güzel günler..
    İnanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için yarınlarda daha güzel günler görürüz inşallah... selamlar...

      Sil
  3. " dost acıyı tatlı söyleyebilendir " : yıllar çabuk geçiyor. teknoloji de ömrü uzatacak kadar gelişiyor. güzelliklerin farkına varmak lazım

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.