31.3.20

Evde Kal Türkiye Günlükleri #2, Moon+ Reader Pro

moon+ reader pro-epub kitap okuyucu-pdf kitap okuyucu-ekitap
Bugün, Evde Kal Türkiye Günlüklerinde ele alacağımız konu, Elektronik Kitap Okuma uygulaması Moon+ Reader Pro hakkında olacaktır efendim...

Maverai bir Yokedici

Gözle görülemeyen, elle tutulamayan, damlacık ve temas yoluyla tüm dünyayı müstemlekesi altına almayı sürdüren, sanki maverai bir yokedici gizemiyle faaliyet gösteren Corona virüsü korkusuyla evlerimize sığındığımız karantina günlerini yaşıyoruz... İzole yaşadığımız bu günlerde, kitap okumaktan başka zihnimizi meşgul edip korkularımızı sarf-ı nazar edebileceğimiz faaliyet çeşitliliği kısıtlı...

Kadınlara kıyasla erkekler biraz daha rahatlar bu süreçte... Pişirme ve temizlik gibi meşgaleleri yok en azından... Gerçi hanımlar, üste saydığım temizlik yapma ve yemek pişirme faaliyetlerini hobisel aktivite olarak sevmeye başlamışlardı son yıllarda...

Deterjan çeşitliliği yüzünden eşleriyle sık sık tartışma yaşayan hanımlar, envai çeşit temizlik malzemeleriyle, üstelik eşlerinden aldıkları desteğin motivesiyle yaptıkları temizliğin keyfine doyamıyor olmalılar!..

Mamafih, en azından hareket halindeler bu onların zinde kalmalarını ve kendilerini iyi hessetmesini sağlıyorken,  beyler de bu hareketsizliğin bedeli olarak, hamlayıp kilo alıyor, ağırlaşıyor ve ölümü düşünerek muyus oluyorlar...[line]

Seo Kaygısı

Evde Kal Türkiye Günlükleri dedik... Karantina günlükleri de diyebilirdim fakat negatif çağrışımlar yaptığı için yazılarımda bu tanımı sık kullanmamaya çalışıyorum... Corona virüsü kelimesini de enerjimizi düşürmesin diye minimum seviyede  kullanmaktayım... Kişisel bloğumla ilgili seo kaygımın dumara uğramasından sonra, kasmadan sadece kendi algoritmam doğrultusunda yani paşa gönlümün arzuladığı biçimde yazıyorum içeriklerimi...[line]

Moon+ Reader Pro

Nihayet konuya gelebildiniz paşam telkinleri altında hissetmeye başladım kendimi... Sözü yorduk... Bir tas su için okyanusu kaynattık... Toparlanıp önceliğimiz olan uygulama tanıtımına geçiyoruz efendim...

Konumuz olan Moon+ Reader Pro uygulamasını gerçekten çok seviyorum... Bir süre apk olarak kullandığım uygulamanın işlevselliği karşısında, artık para verip lisanslı kullanmalıyım diyerek dün gece itibareyli google play'dan paraya kıydım aldım uygulamayı...

Test amaçlı yüklediğim  onlarca e-kitap okuma uygulamasından memnun kalmayarak hepsini sildim... Takıntı haline gelen aramalarımın süreleri artmaya, gece yarılarını geçkin saatlere kadar sürmeye ve beni germeye varan bir hal almıştı.
Yorucu ve ısrarlı aramalarım sonuç vermiş, bir elektronik kitap okuyucusunun bünyesinde barındırması beklenen tüm özellikleri hatta daha fazlasını sunan EPUP okuyucusu Moon+ Reader Pro'da karar kılmıştım sonunda.
Amazon kindle uygulamasının yazı tipi ve arka plan rengi çok hoşuma gitmişti zira Amazon uygulamasına kitap yüklemek bir hayli zor göründü gözüme... Hali hazırda Google Play Kitaplar uygulamasında epup şeklindeki kitapları okuyordum ve onun da yazı tipi ve arkaplan rengi fena değildi... Amazon Kindle ve Google Play Kitaplar'ın android uygulamalarındaki yazi tiplerini ve arka planlarını Moon+ Reader Pro'ya yükledim ve amiyane bir tabirle, artık gönül rahatlığıyla epub uzantılı elektronik kitaplarımı okumanın keyfini yaşıyorum...[line]

Amazon Kindle ve Google Play Kitaplar CSS

Amazon Kindle Css

Amazon Kindle Arkaplan Resmi
Amazon Kindle Android Yazı Tipi: Bookerly-Regular.ttf indir... Font Rengi: #FF5A422A, Arkaplan Rengi: #E9D8BA,Arkaplan Resmi;-> [line]
Google Play Kitaplar Arkaplan Resmi

Android Google Play Kitaplar Css

Google Play Kitaplar Yazı Tipi:Literata-regular (uygulamanın sisteminde yüklü indirmeye gerek yok) Font Rengi: #FF655234, Arkaplan Rengi: #ECE2CB,  Arkaplan Resmi; [line]
kişisel blog,takip et

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.