17.2.21

Selam Sevdiklerime


Merhaba dostlar... Havalar oldukça sıcak... Yurdumun mevsimsiz sıcaklıklarında üşüyoruz!... 

Fındık bahçelerimiz tehlike altında... İnsanlar gibi fındık dalları da tatlı dile, güler yüze mukavemet gösteremiyor... Biraz sıcaklık gören gobeller gibi, hemen tomurcuklarını yırtıp yapraklarını dışarıya uzatıyor...  

Sonra ne oluyor? Zamansız açanların sonu umumiyetle hicran!... 

Temel gıda maddelerinde olduğu gibi,  zirai gübrelere de yüzde yüz zam gelmiş... Maamafih, bu sene fındık bahçelerine gübre atmasam mı diye düşünür oldum... 

Hafta sonları evde kalmadım... Çiftçi belgesi çıkardım ve güzel havalarda, mütemadiyen doğadaydım... Bu kaçış, karantina günlerimi bunalımsız atlatmamı  temin ediyor...

Arabamla yol alırken dinlediğim müzikler iyi geliyor... Bahusus, Emrah'ın Selam Sevdiklerime isimli albümündeki  eserlere yeniden sarmış durumdayım... Bizler, hüzünlü olma halinden keyif alan melankolikleriz...

Haftanın monotonluğunu, mesai sonralarında yaptığım yürüyüşlerle atmaya çalışıyorum... Dağ bayır demeden yürüyerek kilo vermeye ve ruhumu rehabilite etmeye gayret ediyorum... Zira Önce kendime, sonra etrafıma bakınca meyus oluyorum... Milletçe ne çok kilo almışız!...

Yürümenin bir güzel tarafı da, alışınca süreklilik istemesi... Hayırlı yolculuklar herkese...

Bu gün İstanbul Büyük Şehir Belediye Başkanlarından Kadir Topbaş vefat etmiş... Allah Rahmet Eylesin...

Geçtiğimiz hafta da, İlçemiz Milletvekili (Ordu) Şenel Yediyıldız, Çorum’un Sungurlu ilçesinde meydana gelen trafik kazasında yaralanmış... Kendisine de buradan geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum...

İnternet fenomenleri Kafalar Grubunun Atakan'ı ilçemizden...  Afrika'nın Nijer ülkesinde su kuyusu açtırmışlar... YouTuber olmak isteyen gençler için güzel bir sosyal sorumluluk projesine imza atmışlar... Gurur duyduk...   

Esen Kalın...



kişisel blog,takip et
  1. Ne güzel doğanın içinde yaşıyorsunuz her an doga ile icice olmak büyük şans..Yürüyüşler bile daha güzel oluyordur eminim..
    Biz Ankara 'da bu durumu pek bulamasakta yine de yürüyüşler yapmaya çalışıyoruz:)

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.