26.1.21

Radyo!



İnsan!
İhtiyaçları sınırsız acz-ı beşer...
Bankaların bile,
Tüm ihtiyaçları için ömür boyu sponsor olmayı göze alamadığı türden bir dipsiz kuyu...

 

“İnsanoğlunun bir ova / vadi dolusu altını olsa, bir ovayı / vadiyi daha ister. İnsanoğlunun karnını topraktan başka bir şey doyurmaz. Ve Allah tövbe edenlerin tövbesini kabul eder.” (Müslim, Zekât, 117 “1048”)

Sponsoru Devlet Baba olan,
Ülke Şartlarında, sabit gelirle yaşayan, 
Çocukları okula giden,
Melankolik yaradılışlı bir memur olarak, 
Bir radyo almak istiyordum!... 


Bir radyo almak istiyordum!... 
Serbest zamanı olan insanların bolca melankolik anları,
ve sebepsiz ruh elemleri yaşaması olası... 
Tecrubeyle Sabit... 
Allah insanlara Sineküriyen hastalığı dahi vermesin... 
Sineküriyen Saadet Hastalığı!...
Bu konu, Ömer Seyfettin'in bir kitabında ve bloğumda işlendi...

Bir radyo almak istiyordum!... 
Umumiyetle instagram hikayelerinde paylaşılan,
Çay ve kitap eşliğinde,
Zeki Müren ya da  
Müzeyyen Senar gibi musiki şinasların icra ettiği,
Türk Sanat Müziği şarkıları dinleyicilerine imrendim hep...



Bir radyo almak istiyordum!... 
Radyonun hissettirdiği ve 
Hala ruhumda kırıntılarına rastlamaktan dolayı mesut olduğum,
Temiz duyguları filizlendiriyordu...

Bir radyo almak istiyordum!... 
Google bunu biliyordu... 
Mütemadiyen farklı ve bir  birinden cazip teklifle geliyordu....

O son akşam,
instagram hikayelerinde sunduğu ürün nazar-ı dikkatimi celbetti...
Alalım be yüreğim dedim...
Nasılsa maaş da yakın...
Kredi kartıyla dönen aya, bir de radyo ekleyerek açığı büyütelim ne çıkar...
Nasılsa delik büyük, yama küçük... 
Hem ortalama 140 Türk Lirası civarındaki radyo,
Yapılan kampanyayla 99 Türk Lirasına inmiş!...
Hem görsel, hem de özellik olarak güzel! 

Sipariş ettiğim radyoma,
Kavuşana dek yaşadığım heyecan,
Neyse ki aldıktan sonra da devam etti...
Boyu, nostaljik görsel yapısı ve özellikleri oldukça tatmin edici...
Ne iyi etmiştimde almıştım radyoyu...

Aldanmamışlık hissiyle bir şeyler alıp, 
insanın kendini şımartması ne büyük saadet!

Şimdi çalışma masamda, 
resmi işlerimin arasında, kitaplarımın ortasında, 
Münzevi yüreğime yoldaş musikişinasların,
Bir birinden enfes terennümlerini sunuyor...

Bir radyo almaktı muradım!
Monotonluğuma sıcak bir nefes,
Sanatsal bir zaman dilimi,
ve merdumgriz  yüreğime kültürel bir zenginlik katıyor...   [line]

  • Radyoyu, çok beğenen ve ısrarla isteyen genç bir mesai arkadaşıma hediye ettim... :) 15/04/2021 
  • Radyoyu, çok beğendiğim için ısrarla almamı isteyin içimdeki genç arkadaşıma yeniden aldım... :)) 15/05/2022.  231 Türk Lirasına, en uygun fiyata satışı yapılan amazondan ve monofiyat.com güvencesiyle (satıcısından aldım) İlgi ve Paketleme çok güzel...
  • Radyoyu bir arkadaşıma sattım. Başka bir radyo siparişi verdim. 409 Türk Lirasına aldığım radyo diğer radyolarım gibi güzel fakat bu rodyom bir tık daha güzel. 20/05/2022


kişisel blog,takip et
  1. Radyonuz hayırlı olsun güzel günlerde kullanın inşallah..
    Radyo candır dosttur duygulara tercüman gönlü hoş tutandır:)
    Ne iyi yapmışsınız bir radyo almakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Radyo, Vefalı dostlar gibi huzur veririr ortama... 🖐️🖐️🖐️

      Sil
  2. Adsız20.3.21

    Oh ne guzel .Isinizi yaparken bir yandan bir seyler ogrenebilir, hayallara dalabilirsiniz.Geceleri farkli saat dilimlerindeki ulkelerden asarak size ulasan insan seslerini muzikleri dinlersiniz neler yasaniyor acaba oralara diyerek.Ben en cok mutfakta severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun... Kıymetli yorumunuz için teşekkür ederim...🖐️🖐️🖐️

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı bayramlar kardeşim... 🖐️🖐️🖐️

      Sil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.