11.11.21

Selamet!

Yeni bir yayın girmenin heyecanıyla olsa gerek, klavyenin tuşları parmaklarımın ucunda raks ediyor... Bu içeriğimi hiç bir tahakküm altında kalmadan yazıyorum... İçerik girip paylaşmayı özledim... Hayatta en önemli hasletlerden biri özlem duygusu olsa gerek... Çok kıymetli... Çünkü özlem duyduğumuz değerlerimiz o kadar az ki...

Bir de son aylarda google hususi bloğumu kişisel blog anahtar kelime aramalarında ilk 100 kişisel  blog arasında listelemeye başladı... Kendilerinin bu teveccühlerini karşılıksız bırakmamak, nezaketimizin gereği... 

Sonbahar çok kıymetli değil mi sevgili dostlarım... Bizi kışa hazırlarken sahnelediği şölen onu bitirse de, güzel olan şeyleri tüketme konusunda son derece mahir olan insanoğlunu bir lahza olsun mutlu etmek için çırpınıp duruyor...

Doksan günden müteşekkil olmasına karşın, göz açıp kapayıncaya kadar geçiveren ve mevsimden öte bir sanatsal visal sahnesi... 

Sonbahar mevsiminin sayılı günlerini yaşadığımız bu günlerde her şey gönlümüzce ve kolay olsun inşallah... Sonbahara Maaşallah diyerek onu teşyi edelim... Keza güzel dediğimiz şeyler, nazara düçar olmaya ezelden müheyya...

Bugün içerik girmeye özlem duydum... Sakinlik üzerine bir kaç iktibası siz değerli kari dostlarımla paylaşmak ve bu iktibasları zihnimde pekiştirmek istiyorum...

Teenni kelimesini çok seviyorum... Ruhsal yapıma müsavi bir kelime... Sakin bir yapım var fakat Reşat Nuri Güntekin'in söylediği gibi, "Ben, sakin, yumuşak başlı bir adamım. Fakat ayda, yılda bir hiç olmıyacak bir şey için damarım tutar... "

Selamet kenardadır...
En süper güç sakinliktir...
Hayatta öğrenebileceğiniz en iyi derslerden biri, nasıl sakin kalacağını: öğrenmektir. | Bruce Lee

Evet sevgili dostlar.... Bu içeriğimde paylaşacaklarım bu kadar... Sakin ve güzel bir musikiyle sizlere veda ederken, sevdiğiniz sakin cümlelerinizi yorumda paylaşırsanız mutlu olurum... Esenlikler dilerim...
  

[favorite]
kişisel blog,takip et
  1. Ilk 100 blog arasında listelenmek çok güzel tebrik ederim öncelikle.
    Sizin yazılarınızı okumayı da bizler özlemiştik.
    Sonbahar en sevdiğim mevsimdir Ekim doğumlu oldugumdandir belki kimbilir.
    Bu arada sakinlik iyidir hayatı kolaylaştırır huzur verir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakinleştiren ve fasılasız motive edici yorumlarınız için size şükranlarımı sunuyorum...

      Sil
  2. Kişisel blog kelimesindeki sıran için tebrik ederim. Ben de büyük bir merak ve arzu ile denedim ama maalesef ilk yüz bana sadece uzaktan el sallamakla yetindi :) Semiramis Pekkan'ı ilk yüze armağan ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamkarga, bilinirliği yüksek bir blog... ilk yüz kişisel blog içinde listelenmemesine şaşırdım... Kıymetli yorumunuz ve şarkı armağanınız için teşekkür ediyorum... Uğrayacağım.. ;)

      Sil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.