22.2.22

Eksik Yanlarımız


Çok çay içtim bu akşam... Uykuyu da küstürüp kaçırdım...  Bir daha ne vakit avdet eder meçhul... 

Çayın içerisindeki uyarıcı maddenin ismini de mütemadiyen hatırlamam... 

Neydi bu uyaranın adı? 
Nikotin
Yanlış...
Doğrusu kafein... Fakat hatırlayamam ki yıllardır...

Mobbing kelimesi de gelmez usuma...  Tanım olarak geç girdi kelime dünyama,  fakat çalışma hayatımın ilk yıllarında, umumiyetle maruz kalmış olduğum  psikolojik baskının tezahürü, değersizlik hissiymiş meğer...

Başına gelen kötü hadiseleri, bana yaşattıklarının diyeti olarak bileceklerse, herkes yaşattığını yaşasın...

Sıhhıye alanında iki kelime var, aklıma gelmek için nazlanan... Birincisi enfeksiyon diğeri ise ... bak yine aklıma gelmedi... Ayrıca iğneyle tavukların derisinin altına zerk edilen hastalıklı madde...

İsimlerini hatırlamakta zorlandığım tanınmış simalar da var ki, isim hafızamı tahkir etmeme sebeptir bunlar... 
Biri Nizamettin Arınç diye aklıma gelen Hüsamettin Arınç. (Doğrusu Bülent Arınç mış:) Bülent Arınç isminin bende Bülent Ersoy'u çağrıştırmaması, şaşırttı doğrusu... 

Bir diğer isim Erkan Mumcu...  Siyasete, aktif rol alarak dönmesini arzu ettiğim bir karekter kendileri...  Sahi Uğur Mumcuyla bir hısımlığı var mıdır? Bilmem...[line]
Zihin melekelerimin zayıflığını mevzu yapmak, esasında beni ben yapan hasletlerime karşı bir cürüm...  Kusur, kusursuz olduğumuzu düşünen usumuzda... 

Eksik yanlarımızla inşa ettiğimiz karekterimizle, rollerini icra etmeye çalışan, her geçen gün biraz daha hodbinleşen ve tehlikeli olmaya müheyya bir ırkız..[line]

Bitirirken;

Film Tavsiye:

Vicky'nin gizemli dostu... Netflix[line]

Bir film Repliği

Her insan bir melodidir, sen yeter ki dinlemesini bil...[line]

Selametle ve esen kalın ..

kişisel blog,takip et
  1. Mobing kelimesinin yerine manipülasyon diyen de çok :) Hayatımız boyunca çevreden gördüğümüz psikolojik baskılar işte..
    Bazı kelimeleri unutuyorum ben de:)
    Geçen ehliyet yenilemeye gittim ,görevliye sürekli pasaport yenileyecegim diyorum çünkü ehliyet kelimesi aklıma gelmiyor :))hala da zor geliyor nedense
    Bir de bagajla garajı çok karıştırıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle de isimlerin akla gelmemesi, iletişim konusunda sıkıntı olabiliyor ve samimi bir iletişim kurmayı zorlaştırıyor... Sanırım herkesin bir alanda eksik olan hasletleri var... Bunlar da bizi biz yapan eksikliklerimiz olsa gerek... Kıymetli yorumunuz ve konuya katkınız için teşekkür ederim... selamlar...

      Sil
  2. Bülent Arınç çok iyiydi gülümsettiniz :) İsim hafızam zayıftır benim de,bununla ilgili çok zor anlar yaşamışlığımda var,ayıp olacak diye soramazsın karşındakine tanıyorsun çünkü,senin adın neydi denmezki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ziyartiniz ve kıymetli yorumunuz için teşekkür ederim...

      Sil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.