2.3.22

2021 Yılındı Ahmet Aşkın - Kişisel Blog

ahmet aşkın, kişisel blog, blog istatistikleri

2021 Yılı Blog İstatistikleri

2
021 Yılı içerisinde, kişisel bloğumdaki bazı istatistiki bilgilere birlikte göz atalım... Aslında istatistiklerle ve sayılarla aram iyi değil... Matematiği sadece para sayarken seviyorum... Evet sevgili dostlar, konumuz 2021 yılı kişisel bloğumun istatistikleri olunca, haliyle bolca sayı ve linklerle karşılaşacaksınız... Kişisel Bloğumun  2019 yılındaki istatistiklerine buradan ulaşabilirsiniz...

Site haritasını incelediğimde ilk kişisel blog yazımı Ağustos 2013 tarihinde "Yanıldığıma sevindim" başlığıyla yayınlamışım... Okudum, Ya Başka Bir Hayat Mümkünse, Sevil Çevirgen başlıklı yazımla da 2021 yılını nihayete erdirmişiz...

En fazla Okunan Sayfa, 6325 okunma sayısına ulaşan Hakkımda sayfası oldu....

4516 görüntülenme sayısı ile 2021'de en fazla okunan Fatih Harbiye Kelimeleri başlıklı yazım olurken, en az okunan yazım ise sadece 74 okunma sayısıyla, Yakup Kadri Karaosmanoğlu'nun Dokunma Belki Bir Kahramandır başlıklı içerik oldu...

Aralık 2021 ayındaki sayfa görüntüleme sayısı 7237  olurken Şimdiye kadarki toplam sayfa görüntüleme sayısı 911043 rakamına ulaştı.

Tamamı 2021 yılına ait olmak üzere toplamda 220 yorum yazılmış ve bunların yarısı bana ait geri dönüş ve teşekkür yorumu olduğunu varsayarsak 100 kıymetli yorum aldım...

Kişisel Bloğum 2021 yılında toplamda  8,546  tıklama oranına ulaştı.

Kişisel Bloğumda paylaştığım içerik sayısı toplamda 541 oldu...


Hülasa

ahmet aşkın kişisel blog, personal blog
Kişisel Blog yayıncılığı anlamında düşüşe geçtiğim bir yılı  geride bıraktık... Yeterli alakayı gösteremediğimin nişanesi 2021 yılında sadece 11 orjinal içerik oluşturmuşum. 2018 yılında bu karam 118 idi. Bu yazıyı yazdığım tarih itibariyle, google'de kişisel blog anahtar kelime sıralamasında ilk 50 blog içerisindeyim... Reklam gelirleri anlamında her zaman olduğu gibi bu yıl da verimli olmadı. Hedefsiz bir yelkenliye hiç bir rüzgar yardım etmez...  Sanırım en büyük noksanlığım plansız ve hedefsiz bir blog yayıncılığı yapıyor olmam... 2022 yılı için de yapılacaklar listesi oluşturmuş değilim... 2021 yılındaki çalışmalarım doğrultusunda bir kaç küçük değişiklikle, hobisel hazla yoluma devam etmek istiyorum... Bu yolculuğumun manası siz değerli okuyucu blog dostlarımdır... Sizler olmasanız ne yol kalır ne de yolcu... Bu yolda bana yoldaş olan siz değerli dostlarıma ayrı ayrı teşekkür eder, en kalbi duygularımla selam ederim...

Teşekkür

Kişisel Blog verilerinden oluşan bu istatistik yazısı için bana ilham olan Semih Keçecioğlu'na  teşekkür ediyorum

Sağlıcakla Kalın...
  1. 2021 yılı blogunuz için verimli bir yıl olmuş diyebiliriz sanırsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumunuzun için teşekkür ediyorum... Verim anlamında da şunu söyleyebilirim; verimli bir yıl olmamasına üzülmediğim bir yıl oldu... :)

      Sil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.