17.1.20

2019'da Ahmet Aşkın - Kişisel Blog

ahmet aşkın, kişisel blog, blog istatistikleri

2019 Yılı Blog İstatistikleri

2
019 Yılı içerisinde, kişisel bloğumdaki bir takım  istatistiki bilgilerden bahsetmek istiyorum... Normal şartlarda istatistiklerle ve sayılarla aram iyi değil... Matematiği ise sadece para sayarken seviyorum... Evet sevgili dostlar, konumuz 2019 yılı kişisel bloğumun istatistikleri olunca, haliyle bolca sayı ve linklerle karşılaşacaksınız... Kişisel Bloğumun  2017 yılındaki istatistiklerine buradan ulaşabilirsiniz...

Site haritasını incelediğimde ilk kişisel blog yazımı Ağustos 2013 tarihinde "Yanıldığıma sevindim" başlığıyla yayınlamışım... Okudum, Franz Kafka, Dönüşüm başlıklı yazımla da 2019 yılını nihayete erdirmişiz...

En fazla Okunan Sayfa, 5250 okunma sayısına ulaşan Hakkımda sayfası oldu....

2590 görüntülenme sayısı ile 2019'de en fazla okunan Hususi Bloğum başlıklı yazım olurken, en az okunan yazım ise sadece 74 okunma sayısıyla, Yakup Kadri Karaosmanoğlu'nun Dokunma Belki Bir Kahramandır başlıklı içerik oldu...

Aralık ayındaki sayfa görüntüleme sayısı 21.695  olurken Şimdiye kadarki toplam sayfa görüntüleme sayısı 616.015 rakamına ulaştı.

Tamamı 2019 yılına ait olmak üzere toplamda 220 yorum yazılmış ve bunların yarısı bana ait geri dönüş ve teşekkür yorumu olduğunu varsayarsak 100 kıymetli yorum aldım...

Kişisel Bloğum 2019 yılında toplamda  8,546  tıklama oranına ulaştı.

Kişisel Bloğumda paylaştığım içerik sayısı toplamda 541 oldu...


Hülasa

ahmet aşkın kişisel blog, personal blog
Kişisel Blog yayıncılığı anlamında verimli bir seneyi geride bıraktık... Yeterli alakayı gösterdiğimin nişanesi olabilecek bir rakama, 118 orjinal içerik girerek ulaşmışım. Bu yazıyı yazdığım tarih itibariyle, google'de kişisel blog anahtar kelime sıralamasında ilk 50 blog içerisindeyim... Reklam gelirleri anlamında verimli bir yıl olmadı. Hedefsiz bir yelkenliye hiç bir rüzgar yardım etmez...  Sanırım en büyük noksanlığım plansız ve hedefsiz bir blog yayıncılığı yapıyor olmam... 2020 yılı için de yapılacaklar listesi oluşturmuş değilim... 2019 yılındaki çalışmalarım doğrultusunda bir kaç küçük değişiklikle, hobisel hazla yoluma devam etmek istiyorum... Bu yolculuğumun manası siz değerli okuyucu blog dostlarımdır... Sizler olmasanız ne yol kalır ne de yolcu... Bu yolda bana yoldaş olan siz değerli dostlarıma ayrı ayrı teşekkür eder, en kalbi duygularımla selam ederim...

Teşekkür

Kişisel Blog verilerinden oluşan bu istatistik yazısı için bana ilham olan Semih Keçecioğlu'na  teşekkür ediyorum

Sağlıcakla Kalın...
  1. Hiç aklıma gelmemişti böyle bir istatiksel durum. Ben de benimkine bakıyım, merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllar itibariyle kıyas imkanı veriyor... Kıymetli yorumunuz için teşekkür ediyorum... selamlar...

      Sil
  2. Maşaallah, bayağı verimli bir yıl olmuş sizin için, nice bereketli güzel hedefli yıllara, selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kardeşim... Hep birlikte inşallah... Selamlar... :)

      Sil
  3. Bir çok açıdan verimli bir yıl geçirmişsiniz tebrik ederim..
    Bazen böyle rakamsal veriler önümüzü arkamızı daha net görmemizi sağlıyor.
    2020 yılınız daha güzel geçer umarım..

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim 2020 yılı umarım sizin ve tüm İnsanlık adına güzel geçer... sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.