24.7.24

Hadi Dönelim


Tamam, döndüm diyelim...

Şimdi ne yazacağım ben bu hususi bloğumun sayfalarına... Uzun süredir uğramadım ki makamına... Sıkılırım şimdi, bir mahcubiyet sarar kelimelerimi...

Nerelerdeydin bunca zaman? Uğramaz oldun blogger otağıma. Ne oldu? Deva buldun mu onulmaz gönül yaralarına? Muska sardırdın mı sebepsiz ruh elemlerine? Niye ara verdin sıkılma günlüklerine? 

Şu son ayların bu acayip zulmü neydi bana karşı? Eski salim kafamı bulamıyordum artık. Her zaman, her yerde en tuhaf azapları ben çekiyordum. Der dururdun, ne oldu duruldun mu? Derse...

Ne cevap veriririm ben şimdi? Offff aklımda deli sorular. Her şeyin bir zamanı var ve ben artık her halimi ayan eden cümleler yazmaktan yoruldum mu diyeceğim?

Sevgili hususi bloğum... İnan sana değil bu zenferi soğukluğum... Seninle ilgisi yok bu donukluğun... Zihnimin içinde karma karışık durum... Enerji merkezim sönmüş lav kütleleri taşlaşmış... Kalbim gibi... Seninle ne ilgisi olabilir bu durgunluğun?

Yıllarca depresif ruh hallerime hamilik edip durdun. Ben senden razıyım, her halimle yoldaş olduk her daim. Sana yok bir tavrım. Beni bağışla ve her şeye rağmen, mekanına kabul buyur ara sıra. [favorite]


kişisel blog,takip et

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.