2.9.13

Fındık sezonu değerlendirilmesi


19 Ağustos 2013 tarihinde 12 gün süreyle fındık iznine ayrıldım... Bu süre zarfında aralıksız fındık topladım. 28 Ağustos 2013 tarihinde fındık toplama sona erdi. Fındık toplamaya ek olarak bu sene fındık bahçelemeye de başladım.

Fındık toplarken kesilmesi gereken dallar daha iyi anlaşılıyor. Bir birine değen sık ve başka ocağın sınırlarını ihlal eden dalları kestim. Ayrıca bu işi profesyonel anlamda yapabilmek için orağımı yeniledim.

Ayrıca fındık diplerini de kazmam gerektiği kanaatine vardım. Artık Bahçelerde çalışmak, fındıkla ilgilenmek, yeni meyve fidanları dikmek ve daha fazla ilgilenmek zamanı. Ben de o istek arzu var çok şükür...

Bir gün yağmura maruz kaldık, kısa süreli yağışlar oldu ancak esasa tesir edecek sürede yağmadığı için kısa molalarla fındık toplamaya devam ettik.

Bahçelere yapmaktan hoşlandığım şeylerin başında tabii güzelliklerimizi fotoğraflamak, tabii kaynak suyundan çay demleyip, doğanın kucağında afiyetle yudumlamak geliyor.


Ayrıca hangi bahçede kaç çuval fındık çıktığını daha sonraki zamanlarda bu yazının devamına ekleyeceğim...

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.