30.4.19

Mart2014 | Böbrek Taşlarım

Menekşe

Mart 2014 ayı, sağlık açısından benim için ilklerin yaşandığı bir ay oldu. İlk kez lokal anestezi ile narkoz alarak mesaneden girilerek, lazer yöntemiyle böbrek taşı kırdırdım... Haliyle ameliyathaneye de ilk kez girmiş oldum...

Ameliyat sonrası 10 gün rapor alarak evde istirahat ettim. O dönemde ziyaretime gelen arkadaşlarımla ve akrabalarımla bir araya gelebildik.

Daha fazla televizyon izledim. Özellikle TRT HABER kanalında yayınlanan, Serdar Kılıç'ın sunduğu "Doğadaki İnsan" programının tekrarlarını dahi keyifle izleme fırsatım oldu.
Böbrek taşı kırdırma operasyonu narkoz nedeniyle hiç acı hissetmeden sonuçlandı ancak; 20 gün sonrasında stendi aldırdığım anda ve sonrasında epey ağrılar yaşadım.

Ameliyat Özelde yaklaşık 1000 TL ye maal oldu. Aynı ameliyatı arkadaşım devlet hastanesinde hiç para ödemeden olmuş. Ağrılı bir şekilde hastaneye gittiğim için para o an söz konusu değildi ancak; ağrılarım geçtikten sonra, Devlet Hastanesinde de olabileceğim aklıma geldiğinde bir  içlenme oldu. Hayırlısı bakalım...

Bu arada bahçelere gidip diktiğim fidanların durumlarını kontrol etmeyi ihmal etmedim. Fındıkların don sebebiyle yanmış olması bizleri derinden üzmüş olsa da, meyve fidanlarının tomurcuklanmış olması, afetin bonusu oldu.

Ez cümle; evde kaldığım süre içerisinde hiç internete girmedim. Girmemem konusunda ortaya koyduğun iradeye sadık kalabilmiş olmanın mutluluğunu yaşadım.

Serdar Tuncer'den dinlediğim ve Şems-i Tebrizi'ye ait aşağıdaki dizeler, derdimi dışa vurum konusundaki düşüncelerimi tam olarak karşılıyor.


"Derdini sade anlatan adam dertlidir. Güzel anlatan edebiyatçı, haliyle anlatan aşık, tebessümüyle örten âriftir!"

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.