31.12.16

Video Düzenleme ve Müzik Dönüştürme Uygulamalarım


Görsel ve duyusal hafızamla barışık yaşayan biriyim... Bu iki haslet, hobisel hayatımdaki aktivitelerime yön verdi... Hala yön vermeyede devam ediyor. İlkokul yıllarımda resim çizmeye başladım ve bu konuda yeteneğim olduğuna dair güzel iltifatlar aldım. Marifetler iltifata tabidir.  Ortaokul 3. sınıf öğrencisi iken katıldığım "öğretmenler günü" ile ilgili resim yarışmasında 1. oldum ve iltifatı olarak Barbaros Hayrettin Paşanın Anıları isimli kitabı takdim ettiler ben denize... " iyi olduğun konularda mütevazı olma " demişti bir büyüğüm. Bu cümleyi paylaşarak antipati konusunda da iyi olduğumun resmini çizmiş oldum. 👶😶


Müzik kulağım da iyidir. Betoncu abilerimin İstanbul dönüşü aldıkları arabesk kasetleri daha İlkokul çağımdayken ezberler, okulda, okul yolunda ve bahçelerde hayvanlarımızı otlatırken büyük bir coşkuyla söylerdim. Kendi çapımda fena söylemiyordum. Hatta Unkapanı hayallerim bile vardı. Ama abimin rencide edici sözlerinden sonra, bu hayalim başlamadan bitmiş oldu. 😎

Sözü nereye bağlayacağım; Daha sonraları hayatımıza giren bilgisayarlarda, çektiğim fotoğrafları, sevdiğim müziklerle harmanlayarak yaptığım videoları youtubeye yüklüyor ve paylaşıyorduk bir zaman.  Mizik ve Fotoğrafa olan ilgim, beni bu alanlarda hobisel aktivitelerde bulunmaya sevk etti.

Youtubeye yüklediğim ilk videonun tarihine baktığımda, 8 Ağustos 2007 tarihli ve Ordu ili Kabataş ilçesi genel görüntüler konulu video olduğunu gördüm. Bu yazıyı geride kalan 10 yıllık video geçmişimin onuruna yazmış olayım.

Peki bu gün ne yapıyorum... Aslında değişen çok bir şey yok... yine, ilk orta ve lise yıllarımda yoğun olarak dinlediğim müziklerlerle, çektiğim fotoğrafları harmanlayıp videolar yapmaya ve sosyal hesaplarımda paylaşmaya devam ediyorum. Bi farkla, önceleri bilgisayarda hazırladığım programları artık cep telefonuma yüklediğim lisanslı video düzenleme programı olan vivavideo ile hazırlıyorum..
Vivavideo

Videolarda kullandığım müzikler için ise ücretsiz bir uygulama olan mp3 converter'i kullanıyorum. Ücretsiz bir uygulama olduğu için sadece kücük reklamlar gösteriyor.
Sound Converter

VivaVideo ile hazırladığım videolarıma instagram hesabımdan bakabilirsiniz...

Kalın Sağlıcakla...

31 / 12 / 2016

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.